Ma már nem lepődünk meg azon, ha idős modell szerepel egy kampányban, de fehérneműben általában csak a Christie Brinkley-kaliberű nők mutatkoznak, akiknek a testén az öregedés legapróbb jelei sem látszanak. Pedig a hatvan év körüli hölgyek között nem ez az átlagos testalkat, ezért roppant dicséretes, ha egy márka nem csak őket veszi alapul, és inkább az őszinteséget helyezi előtérbe, retusálás nélkül.

hirdetés

A kézzel készült, limitált kiadású kollekciókkal jelentkező francia fehérneműmárka, a Maison Louve a termékeivel és a kampányaival is világosan és őszintén beszél a nők nyelvén. Bár egyedi tervezésű kreációival és csúcsminőségű anyagaival a luxuskategóriát képviseli, tényleg minden nőt megszólít, beleértve a kényelem híveit, a várandós nőket, a kismamákat és az idősebb korosztályt is.

A 2015-ben alapított brand tervezője, Lou-Salomé Carrillo azt közvetíti legújabb kollekciójával, hogy bármilyen alakú és életkorú nő lehet pimaszul szexi, hiszen a nőiesség nem a makulátlanul sima bőr, és a karcsú sziluett függvénye.

A kampány főszereplője, Caroline Ida azt vallja, hogy különböző típusú szépség létezik, és mindegyik egyedi, ezáltal nem lehet definiálni, általánosítani, vagy különféle határok közé szorítani. Viszont azt is igaznak tartja, hogy a belső szépségünk átütő ereje csak akkor mutatkozik meg, ha szeretjük és elfogadjuk önmagunkat.

Ki az a Caroline Ida?

A kampányban felbukkanó gyönyörű hölgy tavaly töltötte be hatvanadik életévét, és csak három éve csöppent bele a modellszakmába. Utolsó munkahelyének elvesztése után a kora miatt már nem igazán talált munkát, ezért úgy döntött, hogy teljesen másba vágja a fejszéjét, és kipróbál valami újat.

A külsején is változtatott, hiszen akkoriban hagyott fel a hajfestéssel, és vállalta fel ezüstös, őszülő tincseit. Korábban szőke volt, és évekig igyekezett fenntartani az eredeti hajszínének látszatát, de amikor már erősen hullani kezdett a haja az állandó festéstől, jobbnak látta elfogadni a valóságot: hogy igenis deres a frizurája.

Amikor ezt elfogadta, úgy érezte, szinte teljesen felszabadult, ennek hevében pedig megkezdte influenszer-ténykedését az Instagramon. Ennek köszönhetően indult be a modellkarrierje is, hiszen Caroline jelentős szerepet vállal az öregedés elfogadását szorgalmazó mozgalomban.

Úgy véli, ha ő, a 42-44-es ruhaméretével, az ősz hajával és a bőven ötven feletti korával retusálás nélkül, őszintén felvállalja magát egy-egy kampányban, akkor ezzel elérheti, hogy a nők könnyebben elfogadják önmagukat, és megértsék, hogy az öregedés jelei a testen, a bőrön és a hajon, abszolút természetesek.

Nem ezen múlik, hogy valaki dekoratív-e, vagy sem, mert a szépségnek semmi köze az életkorhoz. A modell szerint bárhogy is erőlködik a divat, még mindig nem képes minden nőt megszólítani, vagyis hiányzik belőle az életkori sokféleség.

A feszes testű, csodás alakú ötven év körüli modellekkel azt sugallja, hogy az öregedést észre sem kellene venni magunkon, pedig a test igenis megváltozik, de ettől a változástól egyáltalán nem lenne szabad félnünk. Ő annak örül, hogy rendben van az egészsége, rengeteg terve és célja van még az életben, amihez támogatást jelent a testi-lelki épsége, és az éber tudata. Ennek a megőrzésén fáradozik, ezért sokat jógázik és odafigyel az étkezésére.

Az influenszer 2020 januárjában lépett először a kifutóra a párizsi Salon De La Lingerie bemutatóján. A fiatalabb modellek között sem feszengett, hiszen úgy érzi, szükség van arra, hogy a reklámok és a divatbemutatók megmutassák, a nők sokfélék és egyedi módon szépek.

Idős modell fehérneműben, retusálás nélkül

Caroline Ida nem szeretné, ha képmanipulációkkal változtatnának a külsején, hiszen pont az a célja, hogy ne a hamis ideálkergetés álljon a reklámok középpontjában. Törekvései teljesen összecsengenek a francia Maison Louve elveivel, mely a kényelmes fehérneműkön kívül hálóingeket, fürdőruhákat kínál különböző életkorú és alkatú hölgyek számára.

A márka őszinte, ugyanakkor roppant művészi hangulatú képeken mutatja be a csodaszép alsóneműket, melyek nem csak nádszálkarcsú testalkaton mutatnak jól.

A gyönyörű, sejtelmes megvilágítású kampányképek a portréfotós Lily Eyes Photography munkái.

A bársonyos, csipkés és selymes felületű kreációk minden életkorban felerősítik a nőiességet.

A finom színű bársonybrokáton, a csipkés díszítéseken és a virágmintákon kívül, csak finom sminkkel, egy óarany levélkoronával, valamint egy-egy vintage stílusú ékszerrel dobták fel a hatvanéves nő megjelenését.

Több ilyen reklámra lenne szükség, ami ízléses képi anyagával azt mutatja meg, hogy milyen sokfélék vagyunk, és nem azt lebegteti előttünk, hogy milyennek kéne lennünk.

Kiemelt képek és cikkfotók: @maisonlouve_.

  • Megosztás:
hirdetés