Egy norvég gyógyszertár forradalmasítani szeretné a bőrápolásról szóló reklámokat. Ennél őszintébb módon még senki nem tálalta, hogy milyen változásokon megy keresztül a bőr a különböző életszakaszokban!

A Vitus elnevezésű norvég gyógyszertárlánc besokallt a bőrápolási termékeket hirdető, agyonretusált reklámoktól. Szerintük a bőr állapotát javító, ránctalanító krémek reklámjai sokszor hamis képet mutatnak a célcsoport valódi bőrállapotáról, hiszen az idősebb modellekről készült kampányfotókat is rendszerint manipulálják.

Ezért úgy döntöttek, olyan videót készítenek, mely teljesen őszintén mutatja be, hogy egy-egy életszakaszban melyek a bőr sajátosságai. Mivel sokfélék vagyunk, így a bőrünk tulajdonságai is eltérőek lehetnek. Ezért a mini filmben más-más életkorú, különböző bőrtónusú, illetve szem- és hajszínű modellek szerepelnek.

A felvétel Pål Laukli fotóival szemlélteti egy percbe sűrítve, hogy milyen sokféle képet mutat a bőr, születésünktől egészen idős korunkig. Ezért nagyon fontos, hogy mindig a korunknak megfelelően ápoljuk, figyelembe véve változó tulajdonságait.

A videó különlegessége, hogy teljesen kendőzetlenül mutatja be a bőr érési folyamatát: a képekhez egyáltalán nem nyúltak hozzá, és a fénybeállításokkal sem ügyeskedtek, így minden apró részlet a maga valóságában látható, ízléses keretek között.

  • Megosztás:
hirdetés