Sokan hajlamosak vagyunk télen felkapni magunkra egy-két plusz kilót, aminek elejét vehetjük, ha legalább fél órát mozgunk naponta úgy, hogy felpörögjön a pulzusunk.

hirdetés

Valahogy úgy lenne kerek, ha a nyári bikinitest télen készülne, de ismerjük ennek az évszaknak a buktatóit: korán sötétedik, keveset vagyunk a szabadban, hidegben, latyakban és mindenféle halmazállapotú csapadékban nem olyan szuper jó érzés gyalogolni, ugyanakkor jólesik bekuckózni a kanapé egyik kényelmes zugába egy jó könyv társaságában.

Aztán egyszer csak jön a pánik, amikor durván megugrik a mérleg nyelve. Pedig ahhoz, hogy formába lendüljünk, valamint megtartsuk alakunkat, és feszesebbé tegyük a kontúrjainkat, nem kell mindennap órákig izzadni az edzőteremben.

Ha naponta fél órácskát tornázunk otthon, változó intenzitással úgy, hogy abban van kardió gyakorlat és erősítés, akkor nemcsak egészségesebbek leszünk, és javul az állóképességünk, hanem a jövő év tavaszán hidegvérű nyugalommal nézhetünk majd bele a próbafülke tükrébe.

Az alábbi feszesítő, zsírégető edzésprogramhoz egy pár közepes és könnyű súlyzóra lesz szükséged. Ha nagyon kezdő vagy, és nem túl jó az állóképességed, kezdd inkább kisméretű súlyzókkal a feladatok gyakorlását, majd idővel érezni fogod, amikor nehezebbre kell váltanod. Ezek a feladatok javítják az anyagcsere-működést, izmokat fejlesztenek, és feszesebbé teszik a test kontúrjait.

  • Megosztás:
hirdetés