A francia Vogue címlapjának nem az a fő célja, hogy megmutassa, mennyire dögös tud lenni Victoria Beckham. A magazin mélyebbre ment a felszínnél, arra volt kíváncsi, mi van a lelkében.

hirdetés

Alig egy hónapja debütált a Netflixen a Beckham című dokumentumsorozat, amely David Beckham világhírű labdarúgó felemelkedését követi nyomon a kezdetektől egészen a sztárságig. Így talán nem véletlen, hogy felesége, Victoria Beckham is nagyobb médiafigyelmet kap a szokásosnál. Bár abszolút nincs rászorulva, hogy férje kapcsán kerüljön reflektorfénybe, hiszen ő maga szintén izgalmas karrierúttal rendelkezik, amit egy merész váltás tett igazán színessé. Ráadásul a francia Vogue figyelme azért fordult felé, mert márkájával már több ízben kiérdemelt helyet kapott a párizsi divathéten.

Victoria Beckham szeptember 29-én mutatta be 2024-es tavaszi-nyári kollekcióját a párizsi divathéten. Kép: Peter White/Getty Images.

 

A sikeres divattervezővé és márkatulajdonossá avanzsált énekesnő bebizonyította a világnak, hogy nem csak nagyot tud álmodni, hanem kitartó munkával és acélidegekkel képes véghezvinni azt. Tűzön-vízen át harcolt az elismerésért és a talpon maradásáért egy olyan zárt világban, melynek bennfentesei nem könnyen fogadják el a kívülről bekacsintgatókat.

Amikor a Spice Girls egykori tagja 2008-ban megalapította divatmárkáját, sokan azt gondolták, hogy ez csak egy kapaszkodó számára a bedőlt énekesi pályája után, és valójában nem hittek abban, hogy olyan figyelemre méltó, komoly brandet épít majd fel, ami konkurenciát jelenthet a neves divattervezők számára.

Anna Wintour, az amerikai Vogue magazin főszerkesztője is részt vett a Victoria Beckham új kollekciójának bemutatóján. Kép: Peter White/Getty Images.

 

Megtette, és rácáfolva a jóslatokra, immár 15 éve működteti divatmárkáját, ami már a párizsi divathét berkeiben sem ismeretlen. A Victoria Beckham kollekcióira nem csak sztárok, hanem divatkritikusok is kíváncsiak, sőt, elismerő szavakkal illetik a stílusos nők ruhatárába könnyen beültethető, ám letisztultságukban is különleges darabokat.

Victoria Beckham a szemünk előtt lépett ki a popénekesnő szerepéből, és érezhetően a helyére került, ez az ő valódi világa, ahol kibontakozhat és kamatoztathatja tehetségét. Ennek ellenére sokan még mindig a Spice Girls divájaként azonosítják, aki sohasem mosolygott a kamerába, és aki többek szerint nem önmagát adta, csupán pózolt a külvilágnak. Lehet, hogy akkoriban egy szerepben élt – ami egy meghatározó imázshoz ragaszkodó lánybanda esetében nem elképzelhetetlen -, de azóta sok mindent letett az asztalra, és ha apránként is, de kibújt a csigaházból.

Kép: Peter White/Getty Images.

 

A francia Vogue novemberi kiadásában Victoria Beckham sokszínűségére helyezi a hangsúlyt, a gyönyörű divatfotókon kívül interjún keresztül igyekszik bemutatni éles karrierváltásának történetét, és azon belül a négygyermekes családanyát, akinek az anyaság központi szerepet tölt be az életében. Nem csak a szakmai sikereit feszegeti a magazin, arra is kíváncsi, hogy mi van a lelkében, és persze a jövőbeni terveit ugyancsak boncolgatja.

Képek: Victor VIRGILE/Gamma-Rapho, Peter White/Getty Images.

Victoria Beckham a Vogue címlapján: hangulatos képek születtek

A zárkózottság és a rivaldafény sokak szerint nem fér össze egy lapon, pedig nem csak közvetlen, könnyen kitárulkozó emberek válhatnak híressé. Victoria Beckham sokszor megkapta már azt a kérdést, hogy miért nem mosolyog gyakrabban, és számtalanszor tisztázta már, hogy egyszerűen ő nem az a típus, aki játszi könnyedséggel rámosolyog a világra. Nem azért, mert morózus, kedvetlen vagy keserű lenne, csupán nem nyílik meg olyan hamar.

A francia Vogue arra törekedett, hogy ne csak a felszínt mutassa meg, hanem felfedje a viccesebb, szelídebb Victoriát. A fotózás helyszíne a természet, de a semleges őszi színekkel, a földes tónusokkal éppúgy arra akart rávilágítani a kreatív csapat, hogy Victoria Beckham nem akar mindenáron feltűnő lenni, és számára nem mindig az a legfontosabb, hogy dögös legyen, ahogy ezt mások gondolják róla.

A magazin azt is kiderítette, hogy milyen trendeket kedvel, az aktuális irányzatok közül melyek passzolnak leginkább a stílusához, mi az, amit a mai divatból a magáénak érez. Ebben a videóban már mosolyogni is láthatjuk, szinte az egész lénye kivirul, ahogy a divatról beszél.

Egy másik felvételen arra kérték, hogy mutassa meg, mi mindent cipel magával naponta a táskájában. Hiszen hogyan is lehet rövid időn belül sok mindent megtudni egy nőről, mint a táskája tartalmán keresztül!

Ebből a videóból kiderül, hogy a telefonja azért fontos számára, mert azon keresztül tudja elérni a családját, és sokat elárul a maximalizmusáról, hogy külön fényképezőgépet tartogat a szép pillanatok megörökítésére, mert a telefonnal készült fotók minőségét nem tartja elég jónak a családi vagy baráti emlékek rögzítéséhez. Külön parfümöt tartogat az őszies hangulatú ruhatárához, és persze, sminktermékek is lapulnak a táskájában.

Hisz a kristályokból áradó energiákban, úgy érzi, a meditáció mellett ezek segítik, hogy erősnek, magabiztosnak érezze magát, ezért nem csak az otthonában és az irodájában, hanem a táskájában is kéznél tartja a kedvenc kristályát. Az emlékek, a személyes holmik fontosak számára, a férjétől kapott ezüst hitelkártyatokot mindig magánál tartja, de a napszemüvegéhez éppúgy ragaszkodik.

Egy újabb mosoly annak szól, hogy beismeri, imádja a régimódi fülhallgatóját, amit be kell dugni a telefonba, nem cserélné le más modern eszközre. Az ajakceruzája már szinte hozzánőtt, minden nap kontúrozza az ajkait, ezért sohasem maradhat otthon ez az eszköz. Amikor arról beszél, hogy milyen zenéket szeret, és hogy Párizs az egyik kedvenc helye, szintén kivirul.

Kiemelt kép: Samir Hussein/Wirelmage/Getty Images.

Cikkfotók: Peter White, Victor VIRGILE/Gamma-Rapho/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés