Beyoncé az elmúlt években sok területen kipróbálta már magát. A zenélés mellett kipróbálta a színészetet, az utóbbi időkben pedig a ruhatervezés töltötte ki az idejét. A 40 éves énekesnő most egy különleges fotózást vállalt be, amivel megidézi az hetvenes-nyolcvanas évek legőrültebb divatkorszakait.

hirdetés

Beyoncé az elmúlt évtizedekben valóságos divatikonná nőtte ki magát. A Grammy-díjas éneksnő megjelenése mindig lehengerlő, neki még azok a ruhadarabok is jól állnak, melyekben mások talán nevetségesnek néznének ki. Profin viseli a csillogó, arany színű kreációkat, és a mélyen kivágott holmikban sem fest közönségesen. Az elmúlt években jobban elmélyült a divatvilágban, mivel saját márkát hozott létre, mely évről évre egyre sikeresebb.

A 40 éves énekesnő az utóbbi években kicsit háttérbe szorította az éneklést, bár vállalt felkéréseket, nagy albumot sokáig nem jelentetett meg. Éppen ezért hatalmas volt a meglepetést, amikor csütörtökön bejelentette, hogy hat éve után, július végén jelenik meg a legújabb lemeze.

A hírre szinte mindenki felkapta a fejét, és ha ez nem lenne elég, a júliusi British Vogue címlapján is ő szerepel. Beyoncé a fotózást még áprilisban vállalta el, így az időzítést jobb nem is lehetne! Az énekesnő a felvételeken nem visszafogott dívaként pózol, hanem hideg diszkókirálynőként, akit körbeleng az elérhetetlenség misztikuma.

Merész diszkókirálynőként pózol Beyoncé: különleges időutazásra hív mindenkit

Beyoncé már többször szerepelt a Vogue magazin különböző kiadványaiban, az angol verzióban legutóbb 2020-ban jelent meg róla egy nagy anyag. A fotózások során mindig a nőies, kifinomult oldala kerül elő. Most szakítottak a megszokott sémával, mivel a híresség megidézi a hetvenes-nyolcvanas évek őrült divatirányzatait. Miközben felsejlik Thierry Mugler mesés fantáziavilága a kilencvenes évek elejéről.

A címlapon egy ló hátán pózol, a kép roppant hasonlít arra a felvételre, ami Bianca Jaggerről készült a hetvenes években. A kor ünnepelt szupermodellje a Studio 54-be érkezett lóháton. Az énekesnő egy fekete ALAÏA ruhát visel, melyhez egy Harris Reed tollas fejdíszt párosítottak.

A többi képen előkerülnek a futurisztikus részletek és a hetvenes évek kötelező elemei. Ilyen például a hatalmas diszkógömb és a csillogó csizma, melyek nélkül egyik szórakozóhely sem volt teljes.

Beyoncé a pózokkal, latexszel és az arckifejezésével a kor népszerű szupermodelljeit úgyszintén megidézi. Minden felvételen úgy fest, mint Claudia Schiffer vagy Helena Christensen.

Az összeállításokkal szintén az adott korszellemet szerették volna bemutatni. Egyes felvételeken sejtelmesen villant, a pózok ellenére kifejezetten provokatív. Az efféle képek gyakran jelentek meg a magazinokban, sokszor épp a megbotránkoztatás volt a cél. Emellett a divattervezők sem törekedtek minden esetben a test eltakarásra, tombolt a muszlinmánia, és rengeteg villantós darabbal rukkoltak elő.

A motor szintén egy érdekes eleme a képanyagnak, hiszen ez rendszeresen megjelent Mugler kollekcióiban valamilyen formában, egyszer még ruha is készült belőle. Ezzel a képpel Beyoncé megidézi a kilencvenes évek vagány, merész irányzatait.

Beyoncéról még sosem készültek ennyire különleges felvételek. Ám az izgalmas fotósorozattal a karrierje egy új szakaszát is szeretné előrevetíteni, nem csoda, hogy a rajongói már nagyon várják a legújabb dalokat.

A fotózás során a kreatív szakemberek és az énekesnő sem ragaszkodtak semmihez, szerettek volna egy izgalmas, figyelemfelkeltő anyagot alkotni. Szabadjára engedték a fantáziájukat, és elkalandoztak a különféle stílusok között. A British Vogue fotósorozata olyan, mint egy különleges divattörténelemi áttekintő, ami egymásba olvasztja a múlt század utolsó felének legkülönlegesebb irányzatait.

Az egyes stílusjegyek keverednek és váltják egymást, miközben felidézik a diszkókorszak színes, vidám forgatagát, és reflektálnak az egyes zenei korszakokra.

A képeket Rafael Pavarotti készítette az énekesnőről a British Vogue számára. Edward Enninful stylist válogatta össze a különleges ruhadarabokat, Beyoncé főleg Harris Reed, Schiaparelli és ALAÏA ruháit viseli, ám feltűnnek az IVY PARK darabok is. Jawara készítette el a haját, ő az állandó fodrásza, így nem meglepő, hogy vele dolgoztak. A díszlet és a fények igazán különleges hangulatot teremtenek, olyan, mintha keveredne a diszkó a kifutóval. Nagyon jól áll a hírességnek ez a fotósorozat, láthatóan igazán élvezte az átalakulást.

 

Kiemelt kép: Gareth Cattermole / Getty Images.  

  • Megosztás:
hirdetés