Zendaya ismét új arcát mutatta meg, ilyen sikkes reklámfotók még nem készültek egy szimpla palackozott vízről. A fiatal színésznő úgy ragyog a képeken, akár egy víztündér.

hirdetés

Hogyan találkozik a palackozott víz és a divat? – Zendaya megmutatja

Az ember azt gondolná, hogy egy vízreklám nem lehet különleges és egyedi, hiszen mégis milyen újdonságot mutathat a palackozott ásványvíz 2023-ban? Nos, Zendaya abszolút rácáfolt erre, elképesztően sikkes fotók készültek róla, szépségével jóformán el is vonja a figyelmet magáról a termékről. Persze azért nem lehet elmenni a Smartwater szerepe mellett sem, a kreatív szakemberek a koncepcióval, a ruhákkal egyértelműen igyekeztek fókuszba helyezni az „okosvizet”.

Első ránézésre nem igazán lehet eltalálni, hogy divatfotókról vagy inkább az ásványvíz népszerűsítéséről van szó. Természetesen Zendaya szépsége és fantasztikus alakja minden tekintetet megragad, azonban az általa viselt kreációknak is kifejezetten nagy jelentősége van. A Smartwater nem egy átlagos ásványvíz, és nem véletlenül „okos”. A palackozott italt a víz körforgásához hasonlóan állítják elő, azaz a természetes ásványvizet párává alakítják, majd a lecsapódás után adagolják hozzá a különböző ásványi sókat. A cél a vízkészlet megőrzése, tehát maga az előállítási folyamat rendkívül előrelátó, és valóban okos.

A ruhák határozottan ezt a körforgást, a víz hangulatát és különböző állapotait hivatottak megjeleníteni a reklámfotókon. Bár Zendaya a legtöbb kampányban neves, ismert luxusmárkák darabjaiban pózol a fotósok előtt, a kreatív csapat ezúttal feltörekvő tervezők darabjait választotta a reklámfotók elkészítéséhez. Ez hatalmas lehetőség arra, hogy a fiatal tehetségek nevét a nagyközönség is megismerhesse, tekintve, hogy a fiatal színésznő valóságos divatikonnak számít, ezáltal a pályázatra készült ruhák még nagyobb figyelmet kapnak.

A gyönyörű kreációk a kék, a fehér és a bézses, lilás árnyalatokat villantják meg. Az összes ruha tulajdonképpen egy metafora. A víz hullámzása, a felhők habos, légies, könnyed formái csodásan érzékelhetők a szabásvonalakon. A csinos sellőfazon, a dögös miniruha és a gyönyörű, hófehér darab egyaránt remekül passzol a reklám üzenetéhez, hangulatához.

A feltörekvő tervezők által megálmodott kreációk ékes bizonyítékai annak, hogy a természet milyen remek inspirációként szolgál a divat számára. Zendaya tökéletes választás egy efféle kampányhoz. Finom vonásaival, magabiztos kisugárzásával, határozottságával és a divat iránti szeretetével tökéletesen megtestesíti a reklám üzenetét. Alapvetően mindenki őt figyeli, mégis visszatereli a gondolatokat magára a termékre.

A kampányban megjelenő ruhákat Nensi Dojaka, Di Petsa, Conner Ives, Chet Lo, és az Aaron Esh divatmárka tervezte.

Kiemelt kép: Daniele Venturelli/Getty Images for Bulgari/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés