A 39 éves Anne Hathaway mosolya és a 25 éves Zendaya átható pillantása éppúgy vonzza a figyelmet, mint a Bulgari klasszikus és modern eleganciát képviselő, ékkövekkel díszített csodás ékszerei. A kampány kidomborítja, hogy a nőies kisugárzás más-más stílusban is megnyilvánulhat és ragyogóvá teheti a megjelenést, akár egy luxuskiegészítő. Ez az a fűszer, ami nélkül még a smaragd, zafír vagy gyémánt sem kelt lenyűgöző hatást.

hirdetés

Miután Anne Hathaway egy csodálatos Bulgari nyakláncban jelent meg a cannes-i filmfesztiválon, nem túl meglepő, hogy a márka legújabb kampányának a 39 éves színésznő a főszereplője. A luxusmárka Unexpected Wonders névre keresztelte a lenyűgöző ékszerkollekciót, s hűen tartották magukat a váratlan csodák kifejezéshez. A méltán népszerű és természetes szépségéről híres Anne Hathaway mellett a fiatal Zendaya bukkan fel a fotókon és a kisfilmben egyaránt. A Bulgari eltérő életkorú hírességeket kért fel modellszerepre, akik mind karizmatikusak, megnyerőek, de más-más stílusban nőiesek.

A kisfilmet az Oscar-díjas Paolo Sorrentino forgatta, így nem véletlen, hogy a szűk két és fél percben mindenki úgy érezheti, egy egész estés ragyogásnak, luxusnak és királynős mesének a szemtanúja. Anne Hathaway és Zendaya tökéletesen testesítik meg a törékeny, kifinomult nőt, akit a Bulgari ékszerek még különlegesebbé varázsolnak.

Anne Hathaway most először szerepelt Bulgari-reklámban nagykövetként, tökéletesen passzol a luxusmárka profiljába. A letisztult, csillogó, különleges ékszercsodák hangulatát magától értetődően közvetíti a 39 éves színésznő. Maga a megtestesült természetesség, báj és kellem. Kisugárzásán és megjelenésén nem fognak az évek, szépsége és stílusa időtálló, ez pedig ugyanúgy igaz lehet egy minden részletében csodás ékszerre.

A Bulgari ékszerei hozzá hasonlóan különlegesek, harsányság nélkül vonzzák a tekintetet. Finomságukkal érik el azt a hatást, hogy nem tudnak észrevétlenek lenni.

Zendaya már aligha okoz meglepetést a rajongók számára, a sokoldalú, gyönyörű színésznő után szó szerint kapkodnak a legismertebb márkák. Rendkívüli stílusérzékéről és szépérzékéről legalább annyira híres, mint filmes alakításairól, így nem véletlen, hogy a Bulgari már 2020-ban nagykövetnek választotta.

Anne Hathaway és Zendaya hatalmas meglepetést okoztak a rajongók számára, hiszen korábban aligha lehetett őket együtt látni. A karrierjük, stílusuk és megjelenésük maximálisan eltér, a dolog pikantériáját lehet, hogy éppen az ellentétek adják. Remekül képviselik saját generációjukat, a Bulgari ékszerek pedig szemmel láthatóan kortól függetlenül kiemelik a belülről fakadó nőiességet.

Anne Hathaway és Zendaya mellett mások is feltűnnek a kampányban

Luxusmárka lévén a Bulgari olyan ismert nőket választ, akik hűen tükrözik az egyedi szépséget és stílust. Mivel az aprólékosan kidolgozott, látványosabb ékszerek gyakran a csillogó gálák vörös szőnyeges bevonulásán köszönnek vissza, színésznőkre és énekesnőkre élezték ki a kampányt. Így Nick Jonas 39 éves felesége, Priyanka Chopra, valamint a híres koreai lánybanda, a Blackpink tagja, a 25 éves Lisa éppúgy feltűnik a csodás képeken.

Mindannyian más-más stílust képviselnek, másképp nőiesek és vonzók. A Bulgari kollekciójának darabjai szintén eltérőek, akad közöttük látványos, smaragddal vagy zafírral ékesített kreáció, de visszafogott klasszikus, illetve modern alkotás is. Ráadásul a gyémántok mellett jól megfér a rubellit és a malachit ásvány, melyek színt visznek a letisztultabb ékszerekbe.

Kiemelt kép: Chris Colls/Daniel Jackson/Bulgari.

Kép a cikkben: Chris Colls/Daniel Jackson/Bulgari.

  • Megosztás:
hirdetés