A Louis Vuitton ikonikus táskáját Zendaya reklámozza, de senki nem a kiegészítőre figyel. A színésznő abszolút elvitte a show-t.

hirdetés

Április végén a Louis Vuitton bejelentette, hogy Zendaya lesz a legújabb nagykövetük. A híres színésznő még csak 26 éves, de már évek óta divatikonként tekintenek rá a rajongók, na és persze a szakma is. Nem meglepő hát, hogy egy ilyen elismert divatház is vele népszerűsíti sikkes darabjait.

Zendaya és a Louis Vuitton mindenkit lenyűgözött

Nem akármilyen feladatot kapott Zendaya, a francia luxusdivatház egyik legikonikusabb darabját, a Capucines kézitáskát reklámozza. A letisztult eleganciát képviselő táskák remekül passzolnak a színésznő visszafogott, nőies kisugárzásához, ez a párosítás telitalálat volt a brandépítés szempontjából.

Zendaya már-már nem csak követi a trendeket, ő diktálja azokat. A vörös szőnyegen soha nem okoz csalódást, a vérében van a kifinomult elegancia. Úgy hangsúlyozza nőiességét, hogy soha nem esik túlzásba a magamutogatással, így a Louis Vuitton egyszerű, ikonikus táskái tökéletesen profilba vágnak.

Bár a kampányvideóban és a fotókon egyaránt a kiegészítők kerülnek fókuszba, senki nem a táskákat nézi. Első blikkre a gyönyörű környezet vonja el a figyelmet a divatholmikról, majd Zendaya viszi el a show-t. Légies könnyedséggel mutatja be a csinos kis Louis Vuitton darabokat, a színésznőből szó szerint árad a természetesség. A riviérahangulat láttán máris azt érezzük, hogy a bőrünket megérinti a nyári, meleg szellő.

Zendaya arról  mesélt a Vogue-nak, milyen tisztán emlékszik arra, hogy gyakorlatilag Louis Vuitton-reklámokon nőtt fel. Van olyan kampányanyag, amit még mindig lát a szemei előtt, pedig utoljára gyerekként találkozott vele. Szinte hihetetlen számára, hogy 26 évesen már ő maga szerepel a luxusdivatház filmjében.

A színésznő arról is beszámolt, hogy igazi nő, és imádja telepakolni a táskáit. Nem túlzottan kíméli a kedvenceit, dobálja és alaposan elhasználja őket, éppen ezért az elegancia és a sikkes megjelenés mellett a tartósság az, ami számára igazán fontos.

Egy-egy különleges, mintás és színes táska igazán meg tudja bolondítani az unalmas hétköznapi szetteket, de a letisztult, egyszerű darabokat sem szabad kihagyni a repertoárból. A Louis Vuitton Capucines táskái abszolút megtestesítik a könnyed eleganciát.

Noha a kampányanyag hihetetlenül hangulatos és már-már egy varázsvilágba, tengerparti paradicsomba repíti az embert, egy-két fotón kissé túltolták a retust. Zendaya arcát néhol durván eltorzították, amire semmi szükség nem volt.

A rajongóknak persze rögtön szemet szúrt az elfuserált utómunka, szóvá is tették a kommentszekcióban. Volt, aki megkérdezte, hogy „Ugye, nem Zendaya szerepel a második képen?”, míg mások azt hangsúlyozták, hogy a színésznő természetes szépség, és semmi szükség technikai manipulációra ahhoz, hogy ragyogjon a fotókon.

Kiemelt kép: Greg Doherty/FilmMagic/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés