Zendaya koruk egyik legtehetségesebb színésznője, munkásságát pedig már számos alkalommal jutalmazták szakmai díjjal. A 26 éves híresség a divat világában is jártas, szívesen reklámoznak vele a márkák, hiszen a fiatalok számára meghatározó stílusikonnak számít. Ezúttal a Valentino új kampányában bizonyítja, hogy mennyire jól áll neki a modellkedés.

hirdetés

Zendaya karrierje szélsebesen száguld felfelé. Az egykori Disney-sztár számos alkalommal bizonyította már tehetségét. Jól állnak neki a drámai szerepek, az Eufória című sorozatban pedig bebizonyította, hogy bármilyen karaktert el tud játszani.

Hamar felkapottá vált a divatmárkák körében, rengeteg felkérést kap magazinoktól, tervezőktől, évek óta rendszeresen modellkedik. Többek között láthattuk már a Lancôme reklámjában, ő az Idole nevű parfüm arca. Remek stílusérzékkel rendelkezik, a vörös szőnyeges összeállításai kifogástalanok, és a hétköznapokon is igyekszik csinosan, nőiesen öltözködni. Fiatalkora ellenére határozott, kiforrott stílusa van, így nem csoda, hogy a Valentino hamar lecsapott rá.

Zendaya kipróbálta a Barbiecore trendet

A színésznő egy ideje a Valentino egyik reklámarca. Többször feltűnt már a márka bemutatóin, és számos alkalommal az olasz divatház kreációiban jelent meg a vörös szőnyeges eseményeken. Ezúttal az őszi-téli kollekció reklámarca, ennek kapcsán pedig egy roppant izgalmas anyagot készített vele a kreatív csapat.

A Valentino két vezérszínt határozott meg erre a szezonra, az egyik a fekete, a másik pedig a rózsaszín. A bájos árnyalatnak egy hangsúlyosabb, feltűnőbb árnyalatával dolgozott Pierpaolo Piccioli, összesen 22 monokróm szettet alkotott. A Valentino kreatív igazgatója valóságos trendhullámot indított el a rózsaszín díszletben elhelyezett szerelésekkel, nyár végére a Barbiecore vált a legnépszerűbb irányzattá.

Zendaya csakis rózsaszínt visel magán a legújabb Valentino kampányban. A különleges, vibráló árnyalatot a divatmárka közösen alkotta meg a Pantone intézettel. Egyedi tónust alkottak, mely az elmúlt időszakban már sokszor felbukkant.

A Pink Dream kampányban Zendaya kapja a főszerepet, aki a kollekció kulcsdarabjait viseli. Tetőtől talpig rózsaszínben látható, még a harisnyája is ebben az eleven tónusban díszeleg.

Pierpaolo Piccioli kifejezetten vagány, nőies fazonokat alkotott rózsaszín anyagból. Felbukkannak az elegáns anyagok, melyeket merész kivágások díszítenek, miközben felsejlik a csábító csipke.

A kollekció egyik legizgalmasabb darabja a kivágott miniruha, ami elsőre akár még egyhangúnak is tűnhet, ám a kivillanó bőrfelületek kellően dögössé varázsolják.

A kampány egyik nagy különlegessége, hogy készítettek hozzá egy kisfilmet, melyet az Eufória operatőre, Rév Marcell jegyez. A magyar szakember hasonló hangulatot teremtett, mint ahogyan azt a sorozat rajongói már megszokhatták. A kisfilmben elmosódik a határ a valóság és a képzelet között. Bár nagy különbség, hogy a megszokott, kissé komor hangulatot csak a reklám elején érezheti a néző, később átvált Barbie-országra.

 

A kampány kreatív vezetője Pierpaolo Piccioli volt. Rév Marcell készítette el a különleges videót, Michael Bailey-Gates pedig fotósként vett részt a projektben. A Valentino kampányfotói bizonyítják, hogy a rózsaszín kortalan, nem csak a kislányoké. A harsány pink sok formában felbukkanhat a megjelenésben, és ősszel sem kell hanyagolni.

 

Kiemelt kép: Trae Patton/NBC / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés