Rihanna és a Puma közös múltja nagyon régre nyúlik vissza, az együttműködésük legújabb gyöngyszeme egy különleges sportcipő, amely eltörli a sportdivat és az utcai trendek határait.

hirdetés

Rihanna sokoldalú tehetség, és az is hamar kiderült, hogy nem csak élvezi, hanem formálja is a divatot. 2015-ben kreatív igazgatónak nevezték ki a Puma női részlegénél, majd, amikor 2018-ban elindította saját divatmárkáját Fenty néven, a két vonal több ponton összekapcsolódott.

A Savage x Fenty fehérneműkön kívül sportruházattal is foglalkozik, a Fenty x Puma története pedig egy tornacipővel kezdődött. A cél már akkor is az volt, hogy hidat teremtsenek a funkcionalitást szem előtt tartó sportdivat és az utcai trendek között, így az edzéseken kívül is viselni lehessen a menő darabokat.

Rihanna és a Puma együttműködése ismét egy sportcipő újragondolásával folytatódik, a focista lábbelik által ihletett Avanti nem csak a sportpályákon állja meg a helyét, a vagány, lezser utcai stílusba éppúgy beültethető.

Rihanna nagy dobással indítja az őszi szezont: befutott az új sportcipő

Az Avanti sportcipő fazonja nemtől és kortól függetlenül betalál. Fekete és ezüstszínű változatban kapható, az előbbi mindenhez passzol a vagány stíluson belül, az utóbbi pedig jól beilleszthető a feltörekvő csillogó trendbe, amely a fémes felületeket kombinálja. A praktikus formatervezésnek köszönhetően, edzéshez éppúgy ideális, de akár a hétköznapok kényelmes viseletévé is válhat.

Rihanna második gyermeke néhány hete, augusztus 3-án született meg, így valószínűnek tartjuk, hogy az Avanti cipőt népszerűsítő kampányképek nem mostanában, hanem korábban készültek.

A 35 éves énekesnő alakja teljes takarásban van, a lezser öltözékekkel és a díszlettel is úgy ügyeskedtek, hogy csak a cipő kerüljön előtérbe. Így Rihanna zseniális sminkje is sokkal nagyobb hangsúlyt kap, a krómozott ezüst a szemfestésben is visszaköszön, ami most roppant divatos.

A teljes makeup a Fenty Beauty by Rihanna termékeivel készült, a csodás összhang a hideg és meleg tónusok játékának köszönhető.

Ahogy a Fenty x Puma kampánya is szemlélteti, a sportos stílus nem különül el élesen a mindennapi divattól, sőt, része annak, és könnyen megbolondítható nőies elemekkel. Az Avanti sportcipő szeptember 15-én került a boltokba és webáruházakba.

Kiemelt kép: David Backer/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés