Hello Kitty Japán egyik legnépszerűbb figurája. A rajzfilmfigurát évtizedekkel ezelőtt alkották meg, azóta felbukkant már képregényben, használati tárgyakon és ruhadarabokon. Húsz évvel ezelőtt a felnőtt nők körében is hódított, ám a rajongás hamar elmúlt. Idén az olasz divatmárka, a Blumarine készített egy közös kollekciót a cuki cicával.

hirdetés

Hello Kitty még napjainkban is az egyik legnépszerűbb figura. 1974-ben alkották meg, azóta pedig már számos formában felbukkant, a kislányok rajonganak a macskával díszített használati tárgyakért, ruhadarabokért. A népszerűsége az elmúlt években szikrányit sem csökkent, több divatmárka, kozmetikai márka készített már vele közös kollekciót, a darabokat minden esetben pillanatok alatt elkapkodták.

A kétezres elején lubickolt a legnagyobb reflektorfényben, amikor felnőtt nők kezdték el viselni a Hello Kitty-fejjel feldobott ruhadarabokat. A tinisztárok olyannyira imádták a rózsaszín, cuki holmikat, hogy még a vörös szőnyegre is a kedvencükkel mentek. Paris Hilton, Ashley Tisdale és Katy Perry egyaránt rajongtak érte, Lady Gaga pedig még egy Hello Kitty témájú fotósorozatot is bevállalt.

Hello Kitty visszahozza a húsz évvel ezelőtti divat fazonjait

A rajzfilmfigura most visszatért, és rögtön az egyik legnépszerűbb olasz divatmárkával jelent meg közös kollekciója. A Blumarine darabjai megidézik a húsz évvel ezelőtti irányzatokat. A kínálatot rózsaszín darabok alkotják, valamilyen formában minden holmin felbukkan Hello Kitty.

A divatmárka semmit sem bízott a véletlenre, a legmenőbb fazonokat húzták elő. Felbukkannak az alacsony derekú nadrágok, szoknyák, a hasvillantós, falatnyi felsőrészek és az elmaradhatatlan szőrmés felső.

A farmert alaposan túladagolta a divatmárka, és természetesen ebből is rózsaszínt készítettek. Ám a merész színválasztás nem volt elég, hiszen minden darabot hímzés tesz teljessé. Ez szintén jellemző a kétezres évek elejére, akkoriban a tervezők úgy gondolták, hogy a hagyományos farmernadrágok túlságosan unalmasak, ezért mindenféle extra elemmel próbálták meg érdekesebbé tenni.

Csillogásból sincs hiány, a ragyogó Hello Kitty alakú felső a kollekció legkülönlegesebb darabja. Annyira látványos, hogy vonzza a tekinteteket.

A kiegészítőkkel sem spóroltak: felbukkannak a hatalmas övek, csillogó nyakláncok.

Az összeállításokban felsejlik a nosztalgikus báj, hiszen a modellek épp úgy néznek ki, mint a népszerű romantikus komédiák főszereplői. Az biztos, hogy igazán merész lépés volt ez az olasz divatmárkától, de mindenképpen izgalmas lett a végeredmény. A kollekciói darabjai 540 dollárnál kezdődnek, ami nagyjából 160 ezer forintnak felel meg.

 

Kiemelt kép: Blumarine / FashionGoneRogue.com. 

  • Megosztás:
hirdetés