Ikonikus szupermodellek voltak a fotózás főszereplői, nem csoda, hogy mindenki felfigyel ezekre a divatképekre! Abszolút elviszik a show-t, senki nem figyel a ruhákra, pedig a kollekció sem hétköznapi.

hirdetés

Ikonikus modellek voltak a fotózás főszereplői

Habár az alapvető elgondolás az, hogy egy új kollekció esetén abszolút a ruhákon múlik a siker, ez ebben a formában nem teljesen igaz. Tény, hogy egy márka népszerűsége nagyban függ a tervezett kollekciótól, ám a marketing legalább annyira sokat nyom a latban, mint az egyedi sziluettek.

Egy újonnan megálmodott repertoár esetén maga a kampány legalább annyira fontos, mint a csinos ruhák, éppen ezért mindenki igyekszik megújulni, maradandót és különlegeset alkotni a fotósorozatokkal. Ha azt gondolnánk, hogy nem lehet izgalmasan bemutatni egy kollekciót, a Donna Karan most abszolút rácáfolt erre.

A márka nem gondolta túl a fotózást, nem használt különleges effekteket, sőt, a háttérben sincs semmi extra. A képek olyanok, mintha direkt hibákat vétettek volna. Látszik a háttért tartó állvány, a fotókon abszolút láthatóak a falak. Az eredmény mégis egyedi és különleges, hiszen a kilencvenes, illetve kétezres évek ikonikus szupermodelljeit kérték fel a kampányhoz.

A fotókon Cindy Crawford, Linda Evangelista, Karlie Kloss, Shalom Harlow és Amber Valletta is szerepel. A modellválogatás nem véletlen, ugyanis a kampány az „In Women We Trust” címet kapta, amely abszolút a nők divatvilágban való befolyása előtt tiszteleg. Az ikonok magabiztosságukkal, kortalan szépségükkel és a divatban betöltött sok-sok éves szerepükkel testesítik meg a nagybetűs nőt a fotókon.

Mind az egyszerű, letisztult fotók, mind pedig a csinos ruhadarabok az erőt és a határozottságot, valamint a letisztult eleganciát képviselik. A könnyed fekete darabok egyszerre időtállóak és nőiesek, mégsem unalmasak.

Linda Evangelista az elmúlt időszakban egyre többször tűnik fel a kamerák előtt. A kilencvenes évek egyik legnépszerűbb szupermodelljeként szó szerint tündökölt, majd egy időre visszahúzódott az aktív szerepléstől. Manapság rengeteg kampányban és címlapon tűnik fel, pozitív kisugárzásával őszintén tudja megtestesíteni a magabiztos, határozott nőt a fotókon.

A márka zseniálisan ragadta meg Shalom Harlow és Amber Valletta múlhatatlan barátságát. A szupermodellek még a kilencvenes években találtak egymásra, s azóta is elválaszthatatlanok. Sokan azt gondolják, hogy a modellszakmában kizárólag vetélytársként tekintenek egymásra a manökenek, Shalom és Amber azonban abszolút rácáfol erre. A kampány üzenetéhez tökéletesen passzol az erős barátságuk szimbóluma, nem véletlen, hogy együtt szerepelnek a fotón.

Cindy Crawford és Karlie Closs nem tűntek el a rivaldafényből az elmúlt években, hosszú ideje fenntartják ugyanazt a csillogást és népszerűséget, amit karrierjük kezdetén értek el. Olyan ikonikus alakjai a kilencvenes, illetve kétezres éveknek, akiknek abszolút ott a helye egy efféle kampányban. Karlie Kloss, Imaan Hammam és Liya Kebede a kétezres évek kezdetén arattak nagy sikert, és azóta sem feledkezett meg róluk a divatszakma.

Habár mindenki a szupermodellek szépségét és lehengerlő nőiességét figyeli, a fotózás nem csak az ikonokról szólt. A gyönyörű ruhák mellett sem mehetünk el szó nélkül, amelyek a maguk egyszerűségével teszik izgalmassá és sikkessé a megjelenést.

A divat ikonikus alakjai klasszikus, hasonlóképp ikonikus fazonokat és anyagokat viselnek a fotókon. A fekete sokak számára tiltólistás, azonban ez a képsorozat tökéletes bizonyíték arra, hogy a sötét tónus cseppet sem unalmas vagy lehangoló, rengeteg lehetőséget rejt magában.

 

Kiemelt kép: Adam Duke/WWD via Getty Images/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés