Johnny Depp és Vanessa Paradis 22 éves lánya egyre népszerűbb arcnak számít a modellszakmában. Már évek óta a Chanel csapatát erősíti, ezért nem újdonság, ha feltűnik a francia márka divatanyagaiban. Most két másik színésznővel kiegészülve reklámozza a divatház legújabb táskáit, melyek a sportosan elegáns vonalon helyezkednek el.

hirdetés

Lily-Rose Depp édesanyja vonásait örökölte, külsőleg és stílusában is kísértetiesen hasonlít Vanessa Paradisra. Sokan énekesnő-színésznő édesanyját látják a tekintetében, akinek nem csak szépségéből, hanem tehetségéből is bőven kapott a 22 éves modell. Alighogy belecsöppent a divat világába, hamar lecsapott rá a Chanel. Még tinédzserként debütált a kifutón, az első bemutatón még Karl Lagerfeld kísérte.

Lily-Rose hatalmas sikert aratott, azóta pedig a francia divatház egyik kedvenc múzsájává vált. Lagerfeld szeretett együtt dolgozni különleges adottságú manökenekkel, nem zavarta, ha a hölgyek eltérnek a modellvilágban uralkodó szépségideáltól. Nála sokkal fontosabb volt az átütő egyéniség.

A fiatal modell édesanyja franciás bohémságát, illetve kifinomultságát is örökölte, amiért oly sokan rajonganak. Vanessa Paradis szintén roppant sikkes, lezser nő, aki levesz mindenkit a lábáról a belülről fakadó hanyag eleganciájával. Lily-Rose pedig sokban hasonlít az énekesnőre, ugyanakkor a mai tehetséges fiatal generáció karizmáját is magáénak tudhatja.

Johnny Depp lánya sokoldalú tehetség, a modellkedés mellett a színészethez is van érzéke. Több filmben láthattuk már, jelenleg egy sorozatot forgat, melyben főszerepet játszik. A forgatások mellett úgy tűnik, jut ideje a modellkedésre is, mivel idén már több Chanel-kampányban is felbukkant.

Lily-Rose Andie McDowell lányával népszerűsíti a Chanel legújabb táskáit

Lily-Rose nem is olyan régen a francia divatmárka legújabb sminkkollekcióját reklámozta, most pedig a vadonatúj hátizsákokat népszerűsíti. Kivételesen nem egyedül szerepel a reklámanyagban, hanem két másik színésznő, Margaret Qualley és Whitney Peak is ráerősít a fiatalabb generációt megszólító reklámanyagra. Margaret, Andie McDowell lánya színésznőként bontogatja szárnyait és egyre sikeresebb a szakmájában. Nála sem fukarkodott a természet, amikor megörökölte édesanyja szépségét és tehetségét: legutóbb az Egy szobalány vallomása című sorozatban volt látható, melyben édesanyjával együtt szerepelt.

 

Whitney Peak szintén a színészi karriert tűzte ki célul, a 19 éves tehetség az új Gossip Girl-sorozat egyik főszereplője, egyre többen ismerik meg a nevét, ígéretes pálya áll előtte. A Chanel tehát három, népszerű fiatal színésznőt kért fel a táskák népszerűsítésére, a koncepció pedig nem a véletlen műve.

A francia divatház évek óta dolgozik azon, hogy a fiatalabb generációt is megszólítsa, annak ellenére, hogy a klasszikus elegancia a fő vonala. A márka csodásan ötvözi a modern stílust a retró elemekkel, és többször bebizonyította már, hogy a bohém lazaság, illetve a vagányság sem áll tőle távol. Ehhez most tökéletes reklámarcokra talált!

 

A Chanel 22 névre keresztelt táska egy különös átmenetet képez a hátizsák és a válltáska között. Bőrből készült, igazán laza a formája. Nagyobb, mint ahogyan azt a márkától korábban megszokhattuk. Könnyed hétköznapi darab, ami elsüthető bármilyen összeállítással. Lehet felváltva vállon vagy háton viselni, mindkét formában sikkes.

 

A hátizsákkal és a reklámarcokkal egyértelműen a fiatalokat szeretné megszólítani a Chanel. Fontos számukra, hogy a luxusmárka ne csak az idősebb nők számára jelentsen alternatívát, a lazább darabokkal kívánják a fiatal nőkhöz közelebb vinni a márka üzenetét.

Bár hátizsákokról van szó, a kifinomultság és a Chanelra jellemző elegancia megmaradt. Minden kreáció letisztultan nőies, ezt többek között a finom aranypánt garantálja.

A divatkampányban Lily-Rose Depp bújt a bohém francia nő szerepébe, aki jól tud azonosulni a hetvenes-nyolcvanas évek retró divatelemeivel, ugyanakkor rendkívül modern.

Margaret Qualley a vagány vagabond lány szerepébe bújt. Ő az, aki imádja a természetet, nagyra tartja testi-lelki szabadságát, mégsem szeretne lemondani a divatos fazonokról.

Whitney Peak testesíti meg a New York-i kozmopolita nőt, aki folyton rohan, és a sikkes táskájában rengeteg holmi van. A ruhatárát is ehhez igazították, hiszen farmert és Chanel kabátkát visel.

A francia luxusmárka a fiatalokat szeretné megszólítani legújabb fotósorozatával, ami remekül sikerült. Bármelyik modellel könnyű azonosulni. A képeket Inez & Vinoodh fotóspáros készítette Los Angelesben és New Yorkban.

 

Kiemelt kép: Emma McIntyre / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés