A hírességek berkein belül szinte már divattá vált a saját szépségmárka elindítása. Elég volt egy valakinek megtalálnia a piaci rést, azóta szinte láncreakcióban szaporodnak az efféle vállalkozások. Mára ott tartunk, hogy jóformán hendikeppel indulnak azok a sztárok, akik nem saját márkájuk készítményeit reklámozzák. Hailey Bieber sminkmárkája körül még sok a megválaszolatlan kérdés, nem tudni, hogy csak egy lesz a sok közül, vagy színes foltja lesz a választéknak.

hirdetés

 

Nem ő az első híresség, aki saját márkával jelentkezik

Nem Hailey Bieber az első fiatal sztár, aki saját kozmetikai márkával rukkol elő. A modellek, énekesnők és színésznők körében szinte már divattá vált, hogy a szépségápolás terén kamatoztatják saját tapasztalataikat, akár valamely ismert márkával karöltve, akár saját céget alapítva. Az egyik legismertebb híresség, aki már nemcsak színészi és énekesnői tehetségével nyűgözte le a nagyvilágot, hanem saját márkájának kozmetikumaival is, Selena Gomez. A Rare Beauty óriási rajongásnak örvend.

 

Primert, alapozót, korrektort, többféle highligtert, púdereket, gyönyörű árnyalatú rúzsokat, gyakorlatilag mindent is magában foglal ez a mára ismertté vált márka. Sőt, a sminkeléshez szükséges eszközök úgyszintén megtalálhatók a Rare Beauty kínálatában.

 

Kylie Jenner éppúgy ismertté tette saját márkáját, ami Kylie Cosmetics néven fut. Az Instagramon lassan 25,5 milliós követőtábora van a kozmetikai cégnek, így minden bizonnyal megéri belevágni ebbe a bizniszbe.

 

Millie Bobby Brown mindössze 17 éves, és már saját sminkmárkát tudhat a magáénak, amit Florence by Mills névre keresztelt. Csodás termékekkel rukkolt elő, sminkek és bőrápolási kencék egyaránt megtalálhatók a kínálatában. Ráadásul minden korosztályra gondolt, ezzel különösen kitűnik a megszokott termékcsaládok közül.

 

Hailey a modellek között sem az első, aki kozmetikai bizniszbe vágja a fejszét. Miranda Kerr a KORA Organics nevezetű márkájára lehet igazán büszke, hiszen a teljes mértékben organikus termékek már 2009 óta stabilan jelen vannak a piacon.

 

Hailey Bieber sminkmárkája vajon tucattá válik, vagy új színt hoz a piacra?

Hailey Bieber öltözködési és sminkelési szokásai igencsak sokszínűek. Az élet minden területén szereti a változatosságot, így nagy eséllyel a saját kozmetikai márkáján belül is széles spektrumú kínálatra lehet számítani. Azt sem tudni pontosan, hogy milyen termékekkel készül a csinos modell. Mivel hatalmas hangsúlyt fektet a bőrápolásra, valószínűleg megjelennek majd skincare kencék is a palettán, illetve biztosak lehetünk abban, hogy sminkekkel éppúgy készül a rajongói számára.

 

Hailey alapvetően nem szokott túlzásba esni a vakolattal, hibátlan arcbőrére nem is igen kell egy kiló alapozót kenni a csodás eredmény érdekében. A hétköznapokon főleg nude árnyalatokat használ, legtöbbször visszafogott, természetes hatást varázsol. Színekben kifejezetten változatos skálán mozog a gyönyörű modell, a merészebb árnyalatokat úgyszintén bátran kipróbálja.

 

Van, hogy ő maga készíti el a szebbnél szebb sminkeket, ám gyakran profi kezek munkáját dicséri a megjelenése. A sminkese tökéletesen kiemeli Hailey csodás vonásait, soha nem lő mellé alkotásaival. A modell nem is bízza akárkire a ragyogó arcbőrét és az eredményt. A sminkese olyan sztárokat varázsol elképesztően lenyűgözővé, mint Jennifer Lopez.

 

Mindenki kíváncsian várja, hogy miben lesz más Hailey Bieber Rhode névre keresztelt márkája, mint a többi, hírességek által kreált kozmetikai termékcsalád. 2022-ben lehull a lepel, addig pedig érdemes figyelni a 25 éves modell közösségi médiás felületeit, hiszen garantáltan megoszt majd néha pár információmorzsát, hogy borzolja kedélyeket.

Kiemelt kép: Paul Archuleta/WireImage/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés