Gal Gadot nem csak karcsú alakjának és bájos arcának köszönheti népszerűségét, a színésznő roppant tehetséggel formálja meg az erős női karaktereket, miközben a háttérben meglehetősen természetes, abszolút közvetlen teremtés. Talán pont ezért szeretik annyira a márkák, mert könnyű vele azonosulni. Most a Tiffany lenyűgöző ékszereit reklámozza.

hirdetés

Gal Gadot már tinédzserként modellkedett, 18 évesen Miss Israel lett, majd indult a Miss Universe versenyen. Bár a koronát nem nyerte el, a modellkarrierjét ez a lépés beindította.

A Wonder Woman sztárja két évig katona volt, jó teljesítményének köszönhetően kiképzőtiszt lett belőle, korábban Burger Kingben dolgozott, pedig akkor már remek lehetőségekkel bombázták a modellszakmában, majd jogásznak készült, végül visszakanyarodott a fotózásokhoz, és modellként folytatta karrierjét. Főként nemzetközi márkákkal kötött szerződést, majd 2008-ban beválogatták a Halálos iramban szereplői közé, ami meghozta számára a világsikert.

A 36 éves színésznő azóta már számos filmben szerepelt. Pár éve pedig csatlakozott a DC-filmuniverzumhoz, amikor megkapta Wonder Woman szerepét. Azóta már sok műben megcsillogtatta tehetségét, legutóbb a Halál a Níluson című Agatha Christie-adaptációban alakította az egyik főszereplőt. Gal emellett lelkes aktivista, sokszor felszólalt már a nők egyenlőtlenségeit érintő kérdésekben.

Gal Gadot magával ragadó személyiséggel rendelkezik, és a hírnév ellenére roppant visszafogott. Nem szereti a flancolást, többször is előfordult már, hogy lapos talpú szandálban jelent meg a vörös szőnyegen. Ezzel nem lázadni szeretett volna, csupán nem volt kedve magassarkút húzni. Ezektől az apróságoktól végtelenül emberközelivé, szimpatikussá válik, egy átlagos nő, aki ugyanúgy elfárad egy hosszú nap végén, mint bárki.

Gal Gadot gyönyörű luxusékszereket reklámoz: természetes, mint mindig

A színésznő bájos természetessége fogta meg a Tiffany & Co.-t is, új kampányukban roppant finom sminkben, vizes hatású frizurával szerepel az izraeli származású szépség, mintha csak sietve, a készülődés közben kapták volna lencsevégre. Ez az első alkalom, hogy a színésznő a luxusékszermárkának dolgozik, ám biztosan nem az utolsó.

 

Gal Gadot az új BOTANICA: Blue Book 2022 elnevezésű kampánynak az arca. A BOTANICA-kollekció a Tiffany prémiumdarabjait foglalja magába. Bár a márka eleve luxusdarabokat készít, ezek az ékszerek sokkal magasabb kategóriában helyezkednek el. Kézműves apróságok, melyekből csak nagyon kevés darab készül. A repertoárban sok természet ihlette gyönyörűség felsorakozik, mint az a madaras bross, melyet a színésznő is visel az egyik felvételen.

 

A 36 éves híresség csupán kevés sminket visel, és egyszerű, minimalista díszletben fotózták. Bár az ékszerek megkívánják a luxuskörnyezetet, a márka ebben az esetben ehhez láthatóan nem ragaszkodott. Gal Gadot fekete, letisztult szabású zakót visel, a kinézetét pedig vizes hatású frizurával és leheletnyi sminkkel tették teljessé.

Minden képből csak úgy árat a finom nőiesség és az elegancia. Roppant erős a kisugárzása, és minden csecsebecsét méltósággal visel. A puritán környezet pedig csak még inkább kidomborítja a szépségét, melytől az egész ékszerkampány roppant életszerűnek tűnik.

Gal Gadot megtestesíti mindazt az eleganciát, csillogást, amit a márka már évtizedek óta képvisel. Egy luxusmárka, mégsem szeretnének elérhetetlennek tűnni. A nőkhöz szólnak a kampányaik, ezért egy olyan modern női alakot kerestek, akivel könnyű azonosulni, és képviseli azokat az értékeket, melyek sokak számára fontosak. A színésznőben ez mind megvan.

 

Kiemelt kép: Albert L. Ortega / Getty Images. 

Képek a cikkben: Tiffany & Co. 

  • Megosztás:
hirdetés