Izmos férfiedzőtől lesheted el, hogyan erősítheted a farpofáidat egy rövidke, de velős fitneszedzéssel, mely a zumba ritmikus elemeit kombinálja.

hirdetés

A táncos és aerobikos mozdulatokat ötvöző zumbáról sokan azt gondolják, hogy viszonylag lagymatag edzésforma, mely ugyan megadja a mozgás örömét, de izomfejlesztésre nem igazán alkalmas. Ám éppúgy, mint a legtöbb fitneszprogramnak, ennek is megvannak a fokozatai és kombinációi, melyek között az erősebb gyakorlatsorok is megtalálhatóak.

Az alábbi feladatokat Allie Cohen, fitnesz- és tánctréner, valamint Aurelio Figari, az erősítő zumba mesteredzője fejlesztette tökélyre, hogy akkor is sikereket érhessünk el az alakformálásban, ha a napi mozgásra csak kevés idő áll a rendelkezésünkre.

Az erősítő zumba egy kicsit más, mint a latin ritmusokra felépített, táncos edzés. Ezek a mozdulatsorok kifejezetten a fenék- és combizmokra koncentrálnak, illetve mellőzik a kardió jellegű gyakorlatokat. Inkább kiegészítő edzés gyanánt ajánljuk, hetente két-három alkalommal.

Ha nemcsak a feszesítés és az izomtónus növelése a célunk, hanem fogyni is szeretnénk ezekről a területekről, ugrókötelezéssel, futással, biciklizéssel vagy más egyéb, kardió edzéssel ötvözhetjük a videóban látható erősítő programot. Feloszthatjuk, hogy a hét egyik felében zsírégető, míg a másik felében erősítő mozgásformát végzünk.

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés