Dua Lipa remek énekhanggal rendelkezik, nem csoda, hogy már több Grammy-díjjal is büszkélkedhet. Az énekesnő roppant tehetséges, kreativitását pedig amikor csak tehet, megvillantja. Imádja a divatot, sok márkával dolgozott már együtt, most pedig tervezőként debütált.

hirdetés

Dua Lipa évek óta az egyik legnépszerűbb énekesnőnek számít. Hatalmas rajongótáborral rendelkezik, emellett sorra gyűjti be a rangos szakmai elismeréseket. Különleges stílusával éppúgy inspirálja a fiatal nőket. Imád öltözködni, ráadásul roppant jó ízléssel teszi, ezért nem meglepő, hogy sokan merítenek ihletet a híresség összeállításaiból. A hétköznapokon sem szokott túlságosan lezser lenni, bár kedveli a sportos divatelemeket, az összeállításai mégis tökéletesen megkomponáltak.

Az öltözködésében leginkább az elegáns és az athleisure elemek keverednek egymással. Láthatóan nagy hatást gyakoroltak rá a retró irányzatok, gyakran ölti magára a kilencvenes évek fazonjait. A meghökkentő stílusmixekkel mindig ki tudja emelni az extravaganciáját. Ezért vált az utóbbi időben a divatmárkák egyik kedvencévé. Tavaly már a Versace őszi-téli kampányának volt az egyik arca, most pedig tervezőként is kipróbálta magát.

Megihlették a ’90-es évek Dua Lipát: menő edzőcipőket tervezett

A 26 éves énekesnő már korábban is modellkedett az egyik legnépszerűbb cipőmárkának, a Pumának. Idén az együttműködést még szorosabbra fűzték, mivel Dua Lipa ezúttal részt vett a cipők és sportruházat tervezésében.

A kapszulakollekció a Flutur nevet kapta, ami albánul azt jelenti, hogy pillangó. Ezzel a márka az énekesnő albán gyökereire és az egyik kedvenc motívumára utal, ami már sokszor megjelent az általa viselt ruhákon.

A tervezés során a kilencvenes évekbe nyúlt vissza az énekesnő egy kis ihletért, így a Puma új repertoárja csupa nosztalgikus fazonból áll. A magas talpú edzőcipőt emelte át a modern divatba, méghozzá sokkal szolidabb, letisztultabb formában, mint ahogy egykor megismerhettük. Üdítő látni, hogy az újra divatos, úgynevezett csótányroppantó vagy traktortalpak ilyen finoman is megjeleníthetők a retró irányzatokban.

Emellett biciklisnadrágok, rövid melegítőfelsők és haspólók alkotják a gyűjteményt. Természetesen minden darabon feltűnik az együttműködés új logója, a különleges, csillogó pillangó.

Dua Lipa szerint a pillangó az új kezdetet, az újjászületést szimbolizálja, ezért esett erre a motívumra a választása. Számára ez jellemzi az együttműködést a Pumával. A holmikhoz az énekesnő állt modellt, más reklámarcra nincs is szükség, hiszen a kreációk nagyszerűen illeszkednek a stílusához.

A kollekció darabjai igazán frissek, modernek, a retró vonalvezetés pedig csak még egyedibbé teszi a repertoárt. A kapszulakollekció nagy sikert aratott, ezért a jövőben biztos többször fog egyedi darabokat alkotni a márka számára.

 

Kiemelt kép: Gareth Cattermole / Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés