Az 56 éves Pamela Anderson arcára manapság nem túl gyakran került fel smink, és a kampányfotókon is többnyire retus nélkül szerepelt. Nem változtatott az új hitvallásán, csak visszaugrott az időben, hogy egy kicsit nosztalgiázzon.

hirdetés

Pamela Anderson már nem megszállottja a tökéletes megjelenés kultuszának, nem akar megfelelni az irreális elvárásoknak, és nem kíván tíz, húsz vagy harminc évvel fiatalabbnak tűnni. Beéri azzal, ha jól érzi magát a bőrében és korának megfelelően jól néz ki. Ami azt illeti, valóban remekül fest, akkor is, amikor nem visel sminket.

A színésznő újabban rákapott arra, hogy nemcsak az utcán, hanem a nagyközönség előtt zajló eseményeken sem visel sminket. Úgy érzi, áttörte korábbi korlátait, és ezzel felszabadította a lelkét, hiszen már nincs benne olyan gátlás, hogy mit szólnak majd mások, ha nem úgy néz ki, ahogy azt a kilencvenes években megszokták tőle. Nem szakított örökre a sminkeléssel, de már nem visel annyi vakolatot, mint régen, finomabban, szolidabban festi ki magát, már amikor kedve szottyan hozzá, mert olyan is előfordul, hogy csak egy kis szájfényt tesz fel.

Pamela Anderson esetében korábban elképzelhetetlen volt, hogy smink és retus nélkül jelenjen meg a magazinok vagy a divatkampányok fotóin, ma már szívesen bevállalja, és egy kis önirónia kedvéért visszakacsint a múltba, ha kell. Már nem először bizonyítja a színésznő, hogy kellő humorral kezeli az életet, nem feszül bele semmibe görcsösen. Pont emiatt lett pozitív felhangú az új kampány, amelyben a kilencvenes évek ikonjaként szerepel.

Pamela Anderson most nem smink és retus nélkül pózol a fotókon

A kilencvenes évek divatja egyre erősebb stílusvonalat képvisel az idei retró irányzatok között, ennek hatására pedig az akkoriban elterjedt „Pamela Anderson-look”, amelynek az erős smink, illetve a füstös szemhangsúly is a része volt, ismét kezd népszerűvé válni.

A Smashbox kozmetikai márka úgy gondolta, hogy az egyik ikonikus termékét összekapcsolja a korszak nagy ikonjával, aki természetesen Pamela Anderson. Így született meg az Isn’t It Iconic! címet viselő kampány, amely a Photo Finish primert helyezi fókuszba, és persze az 56 éves színésznőt, aki a márka kedvéért visszarepült a kilencvenes évekbe, hogy felidézze akkori megjelenését, ikonikus sminkjét.

 

A sors iróniája, hogy korábban, amikor még valóban napi szinten sminkelte magát, és sok nő törte magát azon, hogy pont úgy fesse ki hússzínűre az ajkait, ahogyan ő tette, sohasem kapott felkérést arra, hogy sminkmárka arca legyen. Most viszont, amikor már nem olyan fontos számára a smink, és alapozót is csak elvétve visel, épp azzal kapcsolatban keresik meg, hogy idézze fel a korábbi, kilencvenes években ikonikussá vált megjelenését.

A brit Harper’s Bazaar interjújából kiderül, hogy Pamela nagyot nevetett ezen. Ám végül beadta a derekát, mert miért ne, és egy nagyon kedves videó készült a kampányhoz, egy kis öniróniával, humorral és bájjal fűszerezve.

A kampányfotók szándékosan mesterkéltek, hiszen akkoriban Pamela Anderson így jelent meg a magazinokban. A kilencvenes évek hangulatának megfelelően most a smink és a retus is jobban megszaladt, de ez egy tudatos terv része volt, érzékeltetve a korszak stílusjellemzőit. Viszont nem került fel tíz réteg vakolat a színésznő arcára, épp csak finom alapozást kapott a primerrel megtámogatva, így a szeplői áttűnnek a smink alól.

Pamela egy divatkorszak arca lett ezzel a kampánnyal, amit abszolút megidézett azzal, hogy pár röpke felvétel erejéig visszatért az akkori megjelenéséhez.

Kiemelt kép: Gregg DeGuire/Wirelmage/Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés