Billie Eilish tiniként lett popsztár, és már akkor eltökélte, hogy elsősorban az énekhangjával szeretne érvényesülni, nem a megjelenésével. Sokáig rejtegette alakját előnytelen, különc szettekben, ám tavaly egyszeriben csak kinyílt, és megmutatta nőies oldalát. Azóta néhányszor már  bebizonyította, hogy mennyire sokoldalú stílussal rendelkezik. A 20 éves énekesnő manapság gyakrabban jelenik meg elegáns, nőies vonalvezetésű ruhában, most pedig a Gucci reklámjában idézi fel a hatvanas-hetvenes évek népszerű filmcsillagait.

hirdetés

Billie Eilish napjaink egyik legsikeresebb énekesnője, aki fiatal kora ellenére már rengeteg szakmai elismerést elnyert. Több Grammy-díjjal is büszkélkedhet, emellett valóságos ikonnak számít a fiatalok körében. A húszéves énekesnő különleges hangja mellett a megjelenésével is szerzett magának pár rajongót. Bőrruháival és zöld hajával a Z generáció egyik legfontosabb ikonjává változott.

Rengetegen rajonganak az énekesnőért, ám ennek ellenére ő képes volt önazonos maradni. A dalszövegeiben sokszor igazán komoly témákat boncolgat, emellett rendszeresen felszólal bizonyos társadalmi kérdésekben.

Billie Eilish teljesen átalakult a Gucci kedvéért

Különleges stílusára hamar felfigyeltek a divatházak. Billie Eilish korábban csak bő cuccokban mutatkozott, úgy gondolta, a popbiznisz rossz irányba halad, hiszen elsősorban az énekhang és a minőségi zene lenne a legfontosabb, nem az előadók megjelenése. Nagyon sokáig megpróbált elhatárolódni attól, hogy a nőiességével érvényesüljön, miután úgy érezte, hogy letett valamit az asztalra zeneileg és szakmailag, csak akkor fedte fel, milyen az alakja. Előtte nagyon extrém, gyakran ormótlan darabokba bújt,  ám ez nem akadályozta meg abban, hogy kövesse a trendeket, vagy épp kifejezze az egyéni ízlését. Gyakran a nagy divatházak tervezői külön neki álmodták meg az extrém darabokat.

A nagy áttörést egy Vogue-címlap jelentette, 2021 májusában neglizsében pózolt a divatmagazin címlapján. Nem sokkal utána pedig hollywoodi dívaként tündökölt a Met-gála vörös szőnyegén. Bár alkalmanként szeret elegáns darabokat viselni, különc stílusát nem engedte el. Most is csupán egy fotózás kedvéért alakult át.

Az énekesnő a Gucci legújabb napszemüvegeit reklámozza, retró, vagány stílusban. A felvételeken szemüveget, kesztyűt és kendőt visel, amely alól bájosan kivillan a frufruja. Veterán autót vezet, és épp úgy fest, mint a hatvanas-hetvenes évek filmsztárjai.

A napszemüvegek igazán változatosak, megjelentek a cicaszemre hajazó formák, illetve a széles, hetvenes évekre jellemző kialakítások.

 

Alessandro Michele jobb reklámarcot nem is választhatott volna, hiszen az énekesnő remekül alakítja az unatkozó dívát. Passzol hozzá a stílus, emellett a napszemüvegek sem állnak tőle távol, hiszen sokszor még a vörös szőnyegre is magával viszi a kedvenc kiegészítőjét.

 

Kiemelt kép: Jeff Kravitz/FilmMagic / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés