A szépségmárkák véget nem érő tengerében időnként a kezünkbe akadhat pár izgalmasabb kence, amelyről elsőre nem is sejtjük, hogy egy híresség álmodta meg. A sikeres márkák termékeit vettük nagyító alá, és azt is eláruljuk, hogy mennyire drágák a szépítőszerek!

hirdetés

Pár évvel ezelőtt a drogériák polcait ellepték a hírességek illatai. A különleges üvegcsékbe csomagolt parfümkompozíciók általában hatalmas népszerűségre tettek szert. Legtöbbször az árakat sem szabták túlságosan magasra, így bárki könnyűszerrel megvásárolhatta mondjuk, a Naomi Campbell nevével fémjelzett elegyet. Paris Hilton például annyira belejött a parfümbizniszbe, hogy több mint húsz illatot dobott eddig piacra.

A parfümök körüli felhajtás az évek során alaposan megcsappant, így egyre kevesebben jelentkeznek saját illattal. Ezzel szemben a szépségmárkák száma megszaporodott, és egyre többen rukkolnak elő saját kollekciókkal. Eleinte az ismert nők pusztán a nevüket adták egy-egy kencéhez, ám manapság már egész szépségbirodalommal rendelkeznek. A kozmetikumaikért pedig bolondulnak a nők.

Népszerű szépségmárkák, amelyeket hírességek alapítottak

A siker kulcsa egyértelműen a minőség, hiszen a silány, megúszós összetevőkből álló kencék már nem állják meg a helyüket a piacon, és ezen még a csillogó címke sem segíthet. A hírességek szépségmárkái minden esetben minőségi kozmetikumokat tartalmaznak, amelyek a legtöbb esetben átlagos árszabással rendelkeznek.

A termékek körüli keresletet természetesen fokozza, hogy a hírességek legtöbbször saját maguk reklámozzák a bőrápoló és egyéb kozmetikai készítményeket a közösségi médiában. Kylie Jenner például nagyszerűen kihasználta az Instagram előnyeit, manapság már valóságos szépségbirodalommal rendelkezik.

Kylie Jenner

Kim Kardashian legfiatalabb húga viszonylag fiatalon hozta létre a sminkmárkáját, amely eleinte folyékony rúzsokból állt. Később bővítette a kínálatot, és különféle szemhéjpalettákkal is megörvendeztette a hölgyeket. A termékekre hatalmas volt a kereslet, szinte lehetetlen volt hozzájutni a kiválasztott árnyalathoz. Manapság a Kylie Cosmetics mellett már a Kylie SKIN kencéit is kipróbálhatjuk. A szérumokat, hidratálókat a Douglas üzleteiben vásárolhatjuk meg, nagyjából 8-10 ezer forintért.

Rihanna

Az énekesnő az utóbbi években lecserélte a mikrofont, és inkább üzletasszonynak állt. A népszerű fehérneműmárkája után saját kozmetikumokkal jelentkezett. A Fenty Beauty rúzsai 6 ezer forint körül mozognak, alapozót pedig 10 ezer forintért vásárolhatunk magunknak.

Kim Kardashian

A kerekded idomairól elhíresült valóságshow-szereplő pár éve jelentette be, hogy saját sminkmárkát dob piacra. A KKW Beauty termékei igazán tetszetősek, és láthatóan sokan kedvelik őket. Kim kencéi átlagos árszabással rendelkeznek, semmivel sem drágábbak, mint bármelyik drogériás márka termékei. A csinos szépítőszerek nálunk egyelőre nem kaphatóak, de külföldről megrendelhetőek.

Gwyneth Paltrow

A színésznő pár évvel ezelőtt indította el a goop névre keresztelt márkáját. A ruhák mellett a kínálatot a gazdag összetevőkben bővelkedő kozmetikumok színesítik. Gwyneth márkájának az árszabása vegyes, találunk pár ezer fontos ajakbalzsamot, ám 30 ezer forintos C-vitamin szérummal úgyszintén összefuthatunk a kínálatában.

Miranda Kerr

Az angyalarcú modell közel tíz éve hozta létra a KORA Organics névre keresztelt arcápolási márkáját. Az értékes összetevőket tartalmazó hidratálók és szérumok már többször is nyertek díjat. A KORA honlapjáról lehet a kencéket megvásárolni, a termékek ára 20 ezer forint körül mozog.

Jennifer Lopez

Tavaly jelentette be a népszerű énekesnő, hogy kozmetikai márkával örvendezteti meg a nőket. Jennifer Lopez a kencéket smink nélkül reklámozta, ami csak fokozta a kozmetikumait övező érdeklődést. Az arckrémeket és szérumokat nagyjából 15 ezer forintért lehet megvásárolni a márka weboldalán.

 

Kiemelt kép: Angel Manzano / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés