A magyar divat folyamatosan fejlődik, és mindig jó látni olyan eseményeket, amelyeken bemutatkozhatnak a kevésbé ismert márkák képviselői, ezzel megmutathatják egyediségüket, kiválóságukat. A Fashion Diffusion Hungary jóvoltából 23 fantasztikus hazai divattervező kollekcióját ismerhettük meg.

hirdetés

Tavaly nyitotta meg kapuit a ZOÉ Showroom Budapest, amely egy igazán különleges üzlet, hiszen a vásárlók izgalmas magyar tervezőkkel ismerkedhetnek meg. Ezzel egy időben indult el a Fashion Diffusion Hungary, ami a feltörekvő tervezők munkáját segíti divatmenedzsmenti szolgáltatásokkal. Csiki Anita és Tóth Anita Zsanett kezdeményezése igazán csodálatos, hiszen lehetőséget adnak a magyar dizájner márkáknak kollekcióik bemutatására.

Különleges darabokkal kápráztatták el a tervezők a The Fashion Show résztvevőit

A Fashion Diffusion Hungary október 2-án tartotta az első divatbemutatóját, amelyet The Fashion Show névre kereszteltek. Az eseménynek a STOPPER Úszóház adott otthont, összesen 23 hazai tervező mutathatta be kreációit. Telt ház volt, rengetegen voltak kíváncsiak a bemutatókra. Az őszi-téli kollekciók mustráját tovább színesítette az a pop up store, ahol a vendégek 14 márka termékeit vásárolhatták meg.

A bemutatót rendhagyó módon egy haute couture show nyitotta meg, a vendégek Magdolna Veronika lenyűgöző darabjait csodálhatták meg. Az előkelő anyagok, a részletgazdag díszítések és a különleges szabások jellemzik a kollekciót, az biztos, hogy a ruhaköltemények bármelyik vörös szőnyegen megállnák a helyüket. Az összeállításokat a DeLine ékszerei tették teljessé.

 

A lélegzetelállító alkalmi ruhákat a lazább viseletek váltották, megvillantak a street style jól ismert elemei, és a kiegészítők szerelmeseinek is tartogatott izgalmakat a divatbemutató. A sportruházattól a báli megjelenésig, számos stílust vonultattak fel a tervezők az est folyamán. A fantasztikus bemutatósorozatot a Lucidité csodás menyasszonyi ruhái zárták.

A divatbemutató több szempontból is különleges volt, hiszen az érdeklődők a show keretein belül megismerkedhettek a különböző márkákkal. Voltak, akik önállóan mutatták be a legújabb darabjaikat, míg mások inkább összefogtak, és közösen kápráztatták el a közönséget. A fenntarthatóságnak, környezetvédelemnek egyaránt fontos szerep jutott. Az eseményen nem voltak eldobható poharak, illetve a Bree Virág háztartási alufóliamaradékot és festésről megmaradt fóliát használt fel a különleges fotófal megalkotásához.

 

Kiemelt kép: Fashion Diffusion Hungary.

Képgaléria képei: Fashion Diffusion Hungary.

  • Megosztás:
hirdetés