A Valentino divatház hanyagolta a fiatal lányokat, és más korosztályból választotta ki a legújabb kollekcióját bemutató a modelleket. Igazán jól tette, hiszen lenyűgöző képek születtek.

hirdetés

A Valentino hasonlóan más divatházakhoz, szintén különleges kampányt készített az őszi-téli kollekcióhoz. Reagálva a koronavírusra és a világot érintő egyéb problémákra, a márka még májusban bejelentette, hogy elkészíti Empathy névre keresztelt kampányát, amelyhez számos művészt és modellt kértek fel. A fotók még a karantén ideje alatt készültek, így a sztárok otthonaikban pózolnak az új kollekció darabjaiban.

Valódi szupersztárok a Valentino új kampányában

A felkérést olyan hírességek vállalták, mint Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Laura Dern, Frances McDormand, Christy Turlington. A kampányért kapott pénzt mindannyian jótékonysági célra ajánlották fel, ahogyan a Valentino is egy olaszországi kórházat támogat abból az összegből, amelyet eredetileg fotózásra költöttek volna.

Pierpaolo Piccioli a márka kreatív igazgatója az empátiát és az emberek közötti kapcsolatot helyezte a középpontba. Hisz abban, hogy bár sokszor az emberek fizikailag távol vannak egymástól, az együttérzéssel mégis kötelék alakul ki közöttük. Mivel ez olyan érzelem, ami a távolsággal nem múlik el, és átível a közösségeken. A társadalom ünnepe, aminek nincs helye, ideje vagy határa.

Az összetartozást és a támogatást szimbolizálja az új kampány, amelyhez a fotókat a sztárokhoz közel álló személyek készítették. A legtöbb képen ugyanaz a Valentino táska szerepel, ezzel is erősítve, hogy bár távol vannak egymástól, van, ami mégis összeköti őket.

Csodás portrék készültek a sztárokról, az otthoni környezet ellenére, és az elkészült képeken egyáltalán nem érződik a profi fotós hiánya.

 

Kiemelt kép: Wendi Miyake / Valentino.

Képgaléria képei: Valentino. 

  • Megosztás:
hirdetés