A súlyemelés az egyik legnépszerűbb edzőtermi program, ugyanakkor nem kell azért eljárnod oda, hogy ezt megtehesd. Egy pár, személyre szabott súlyzóval és egy jógamatraccal otthon is könnyűszerrel építhetsz látványos izmokat.

hirdetés

A súlyemelő gyakorlatok legnagyobb előnye, hogy minden izomcsoportot megdolgozhatsz velük, így aki izomépítésre és szálkás testre vágyik, annak mindenképpen javasolt. Ha edzőteremben végzed a gyakorlatokat mindig a nagyobb izomcsoportot edzd elsőként, tehát a combokkal kezdj, és úgy haladj felfelé.

Ha viszont az otthoni edzésre szavazol, mutatunk egy szuper videót, amiben olyan kézisúlyzós gyakorlatok láthatók, amik kardió jellegű mozgásformával egészülnek ki. Ennek köszönhetően fokozódik a gyakorlatok intenzitása, ami a test teljes izomcsoportjára hat.

A torna körülbelül fél órát vesz igénybe, viszont többször is tarthatsz szünetet. A súlyzók méretére is figyelj, hiszen kezdőknek a 0,5-1 kilogramm a javasolt, míg haladók nehezebb súlyokkal is végezhetik a gyakorlatokat. Az edzés előtt ne felejts el bemelegíteni, majd a végén nyújtással zárd a gyakorlatsort. A tornát hetente 3-4 alkalommal végezd, az edzős napok után pedig mindig tarts egy pihenőnapot!

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés