Lourdes Leon, Madonna 23 éves lánya igazi It Girl, aki sokszor különc megjelenésével vonja magára a figyelmet. Az Adidas és a Stella McCartney közös kapszulakollekciójának egyik arcaként, ez különösen igaz rá.

hirdetés

Madonna lánya ismét kamera elé állt

Nem ez az első alkalom, hogy kampányhoz fotózzák Lourdest, hiszen már több nagy márkának modellkedett és a kifutón is megfordult. Többek között a Miu Miu és a Jean Paul Gaultier divatházak kreációit népszerűsítette. Ám az új együttműködés több szempontból kiemelt jelentőséggel bír a fiatal híresség számára.

Fontos szempont volt, hogy a termékeknek minél kisebb legyen az ökológiai lábnyomuk, így ezzel is a fenntarthatóság felé fordul az új kapszulakollekció. Lourdes nemcsak modellként jelenik meg, hanem rendezőként és koreográfusként is szerepet vállalt a projektben, hiszen táncszakon végzett az egyetemen.

Aktívan részt vett a kampány megtervezésében, közösen választották ki a modelleket, és a táncmozdulatokat is ő találta ki. Újfajta divatkoreográfiát alkotott meg, valamint saját elmondása szerint nagyon élvezte, hogy létrehozhat valamit, és mindezt olyan emberekkel közösen tehette, akik vele azonos értékeket tartanak fontosnak.

 

Lourdes azt nyilatkozta, hogy szerinte a generációja érzékeny másokra és a bolygó állapotára. Régóta ismeri Stella McCartney-t, ezért bízik abban a jövőképben, amit a divattervező igyekszik megalapozni az etikus és fenntartható termékekkel. Az alapelvei megjelennek az Adidassal közösen vállalt kollekciójában is.

Kiemelt kép: Brianna Capozzi / Stella McCartney. 

  • Megosztás:
hirdetés