Lourdes Leonról ezidáig nem sokat lehetett hallani, hiszen kerülte a nyilvános szerepléseket, és a közösségi médiában sincsen jelen. Azonban erős a gyanú, hogy ezentúl sokkal többen lesznek majd rá kíváncsiak, ugyanis 2019-ben több divatkampányban is feltűnik.

Lourdes viszonylag visszavonultan élt, és a hasonló sorsú sztárcsemetékkel ellentétben egyáltalán nem kért a nyilvánosságból. Néhány közszereplésen láthattuk csak idáig, főként divateseményeken, ahová vagány anyukáját kísérte el. Azonban úgy tűnik, ez is épp elég impulzus volt ahhoz, hogy Lola a kifutók világa felé vegye az irányt.

Elsőként 2016-ban szerepelt Stella McCartney Pop nevű parfümjének kampányában, majd 2018-ban dögösebbre vette a figurát, és Rio Uribe Gypsy Sport kollekciójának bemutatóján egy kagylókkal díszített bikinifelsőben vonult végig.

Legutóbb pedig két új kampánnyal is megörvendeztette a divatrajongókat. Az amerikai sreet style márka, a Supreme egy Jean Paul Gaultier-vel közös kollekciót dobott piacra, amit a ’90-es évek hangulata inspirált. A márka arca pedig Lourdes lett, akit azért választottak, mert Gaultier tervezte Madonna híres Blond Ambition turnéjának fellépőruháit 1990-ben.

A másik kampány pedig nem kisebb, mint az olasz Miu Miu márka tavasz-nyári kollekciója, ami igazi vintage hangulatban fókuszál a legújabb cipőkre, táskákra és egyéb kiegészítőkre. Lourdes csak úgy tündököl a képeken, az egykoron összenőtt szemöldökű kislányból pedig szemmel láthatóan gyönyörű és stílusos nő lett. Reméljük, hamarosan még több kampányban láthatjuk.

Képek: Miu Miu.

  • Megosztás:
hirdetés