Manapság nem ritka, hogy a kifutókon, illetve a kampány- és magazinfotókon idősebb modellek bukkannak fel. A Loewe reklámjában azonban nem a nők életkora a lényeg, sokkal inkább a személyiségékükre és az egyedi karakterjegyeikre kerül hangsúly.

hirdetés

A kampány főszereplője három inspiráló japán hölgy, köztük a 72 éves jelmeztervező, Michiko Kitamura, aki stylistként is tevékenykedett a fotózáson.

Három táskaméret, három különböző egyéniség – akár ez is lehetne a Loewe új reklámjának a szlogenje, mely az identitást, az önazonosságot boncolgatja. A bemutásra kerülő Hammock táska letisztult, visszafogott, minimalista fazonja többféle stílusban értelmezhető, és tökéletesen ellenáll a beskatulyázásoknak. Viselőjétől függ, milyen a karaktere, így bármilyen öltözékbe beültethető. Időtálló, egyszerre vintage és modern formavilága a korban, személyiségben eltérő egyénekhez egyaránt jól passzol.

A divatház három különleges nő énképébe enged betekintést, akik bátorságukkal, szabadságukkal, kiemelkednek a sorból.

A Loewe reklámja nem csak stílus szempontjából inspiráló

A 72 éves Michiko Kitamura japán jelmeztervező és stylist számos filmes produkciót támogatott munkásságával. Amikor megkezdte pályafutását, főként férfiakból állt a szakma, de ez nem hátráltatta meg, továbbra is a saját útját járta, így vált a film- és reklámvilág kiemelkedő szakemberévé.

A Loewe kampányának stylistjaként a Hammock Tote táskát választotta, hiszen általában rengeteg dolgot hord magával a mindennapokban. Mivel kíváncsi, kreatív személyiség, mindig tart a keze ügyében néhány jegyzetfüzetet és tollat, hogy a szokásos múzeum- és galérialátogatásai során azonnal leírhassa benyomásait. Mindenhonnan inspirálódik, ez tartja életben a kreativitását. Napi rutinjához tartozik az is, hogy beül a kedvenc kávézójába, ahol kicsit egyedül lehet a gondolataival, és kedvére elmélkedhet.

Tsubasa Honda, a 28 éves japán színésznő és modell 2006 környékén vált igazán híressé. Több alkotás mellett a Fashion story: model című filmben is szerepelt, emellett 2,9 milliós követőtáborával befolyásos influenszernek számít az Instagramon.

A Loewe kampányfilmjében arról is nyíltan beszél, hogy most jobban szereti magát, mint korábban. A táskájában mindig akad néhány ékszer és cukorka, és nem titkolja, kedvenc Nintendo-játékát mindenhová magával hurcolja.

A különleges szépségű Sharar Lazima bangladesi gyökerekkel rendelkezik, de tízéves kora óta Japánban él. A fiatal modell kerüli a kategorizálást, és úgy véli, hogy az indentitás belülről fakad, nem a helyszín, és nem az elvárások határozzák meg. A mini Hammock táskájában a modern japán író, Mishima Yukio esszéit cipeli magával, és mivel imádja a zenét, mindig van nála egy fülhallgató.

A reklám egyik fontos üzenete az, hogy a fejlődés belül kezdődik, így a stílusunk is a személyiségünk által formálódik, és nem fordítva. Persze az önazonosság mindenki számára mást jelent.

Kiemelt képek: Loewe/Hammock kampány.

  • Megosztás:
hirdetés