A téli mínuszokban, amikor tombol odakint a fagy és a jeges szél, legszívesebben egész nap bekuckóznánk egy vastag plédbe, és ebben a burokban várnánk meg míg beköszönt a tavasz. Az emberek többsége ilyenkor sokkal inaktívabbá válik, pedig a testmozgásról télen sem szabad lemondani. Egy kis jóga, hidd el, felmelegít!

hirdetés

20 perc jóga a hideg és a zsírpárnák ellen

Egyrészt azért, mert ilyenkor különösen fontos a testednek, hogy az elgémberedett végtagjaidban a vérkeringés rendben legyen, másrészt tavasszal kevesebb munkád van a bikinialakkal. Logikus, nem? Úgyhogy a hideg ne legyen akadály, főleg, hogy fázni is kevésbé fogsz egy kiadós torna után.

Bizonytalan vagy? Nézd meg az alábbi videót, aminek készítője mínusz tíz fokban vállalta ezt a húsz perces edzést. Neked persze nem kell ezt a részét leutánoznod, de ami a jógát illeti, azt mindenképp! Kezdők is elvégezhetik a gyakorlatokat, amik nemcsak a testedet ébresztik fel téli álmából, de a zsírpárnákat is lefaragják. Nem baj, ha egy-két lábemelés nem megy, vagy nem tudod teljesen kinyújtani a lábad, a lényeg, hogy kezdd el. Meglátod, sokkal jobban fogod magad érezni, a téli didergésnek, mélabúnak, felesleges zsírpárnáknak pedig búcsút mondhatsz!

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés