A Victoria’s Secret évtizedeken keresztül élt a tökéletesség bűvkörében. A fehérneműmárkának szinte lehetetlen volt megfelelni, még a hibátlanra edzett, szálkás testű, izmos angyalokon is találtak valami aprócska szépséghibát, amit szerintük muszáj volt eltakarni. A cég az utóbbi években nagy átalakuláson ment keresztül, és manapság már az sem okoz nekik problémát, ha retus nélküli, vagy legalábbis etikusan szerkesztett fotókkal reklámozzák az új fehérneműket.

hirdetés

Az elmúlt években a Victoria’s Secret nem spórolt a retussal, így egészen elképesztő, nevetséges Photoshop-bakikkal találkozhattunk. Előfordult, hogy hiányoztak bizonyos testrészek, illetve hogy a manökenek derekát irreálisan vékonyra radírozták. Az egészségtelen testkép és a diverzitás hiánya miatt a fehérnemű-óriás sok kritikát kapott, ezért mondhatni, már időszerű volt a változás.

Az amerikai fehérneműmárka láthatóan megpróbálja újjáépíteni a lerombolt renoméját, szakított a korábban meghatározónak számító irányzattal, és ma már nem csak szálkásra edzett manökeneken mutatja be termékeit, hanem a plus size nőknek is helyet biztosít a kifutón és a kampányokban. Újabban sokkal finomabban bánik a retussal, bár a legtöbb képanyag átesik némi utómunkán, a modellek testét már nem szabja át durva változtatásokkal.

Bella Hadid bájos mosollyal reklámozza a Victoria’s Secret őszi kollekcióját

Az őszi kampányban a különleges melltartók mellett Bella Hadid, Paloma Elsesser, Imaan Hammam, Valentina Sampaio és Adut Akech kapják a főszerepet. A csinos manökenek egyszerre játékosak, szexisek és bájosak a csipkés, színes kreációkban. Kivételesen még a fiatalabbik Hadid lány is mosolyog, ami rá nem jellemző.

Bella mindig szigorú arccal szerepel a kampányokban, mert nem igazán szereti a vonásait, amikor teli szájjal derül. Most azonban el tudta engedni magát, láthatóan fesztelen, jó hangulatban zajlott a fotózás.

 

A manökenek alig viselnek sminket a képeken, és a Photoshopot sem vitték túlzásba a képszerkesztők. Láthatóan már nem érzik szükségét az apróbb bőrhibák eltakarásának. Ettől sokkal természetesebbé, szerethetőbbé válik a cég kampánya. Az őszi kollekciót bemutató képek össze sem hasonlíthatóak a korábbi fotókkal. A modellek szexi pózok helyett csak mosolyognak, és jól érzik magukat a bőrükben.

 

A Victoria’s Secret új repertoárja igazán sokszínű, szexis, csipkés kreációkat, bájos, virágmintás melltartókat és a kényelmes anyagból szabott felsőrészeket egyaránt felvonultat. Az anyagok, stílusok keveredése korábban is jellemző volt a márkára.

 

Az egyik legmerészebb kép a felkapott plus size modellről, Paloma Elsesserről készült. A manöken sosem takargatja a testét, büszke a telt idomaira, ezért a Victoria’s Secret sem finomított a párnás hasán. Paloma sugárzik az önbizalomtól, látszik, hogy elégedett a külsejével.

 

A Victoria’s Secret új kampánya tökéletes manökenek helyett nevetgélő barátnőket ábrázol, akik készülődés közben lehuppannak a kanapéra egy kicsit beszélgetni. A természetességet helyezték a középpontba, ehhez pedig nagyszerű reklámarcokat találtak. A kifogástalan megjelenést hajszoló divatkampányok ideje már lejárt, ezért üdítő látni, hogy az egyik legjelentősebb fehérneműmárka is változtat a régi beidegződésein, és immár a női test változatos formáira és az egészséges testképre helyezi a hangsúlyt.

 

Jó látni, hogy a fehérnemű-óriás sokkal elfogadóbb a női testformákat illetően, nem szeretné a nőiességet centivel méregetni. Az új kollekció termékei is szélesebb méretskálán mozognak, így biztosan mindenki talál magának megfelelő kreációt, és a buja csipkéről sem kell lemondani. A sokszínűség sokkal szerethetőbbé teszi a cég kampányfotóit, hiszen úgy tűnik, a Victoria’s Secret elfogadta, hogy a szexiséget nem lehet beskatulyázni.

 

Kiemelt kép: FashionGoneRogue.com.

Képek a cikkben: FashionGoneRogue.com.

  • Megosztás:
hirdetés