Mindenki emlékszik Bridget Jones dilemmájára a pici bugyi és a nagyibugyi ügyében. A Triumph most olyan alakformáló fehérneműket mutatott be, amiket akkor sem szégyell az ember, ha lekerül a ruha. A fehérneműk szépek és biztos remekül beválnak, de van velük egy elég nagy bibi.

Piszkafa modellen a nagyibugyi

A kampányképek szépek, ízlésesek, de valahol felháborító, hogy egy olyan nőn mutatják be, akinek láthatóan nincs rá szüksége.

Természetes, hogy a reklámok idealizált képet festenek a termékről, ennek pszichológiailag meg is van az oka. A vásárolt termék egy életérzést vagy képet vetít elénk, amit szeretnénk elérni, ha pedig a reklámban ezt látjuk, az úgy csapódik le, hogy csupán a termék megvásárlásával szebbek, karcsúbbak, fiatalabbak lehetünk. A Triumph azonban véleményünk szerint egy cseppet túllőt a célon.

Az alakformáló fehérneműk egyébként valóban szépek, nőies színeik, finom mintáik is tetszetősek, nemcsak a hatásuk. A trikószerű felsővel rendelkező darabokat akár még felsőruházatként is lehet viselni.

  • Megosztás:
hirdetés