A combizom edzése jelenti a legnagyobb próbát, ha alakformálásról van szó, hiszen csak rendszeres és kemény tornával lesz feszes és izmos ez a terület. A legjobb, ha egyből kihívásként kezeled az edzést, és adsz magadnak cirka egy hónapot, ami alatt próbálod a legtöbbet kihozni az erősítésből.

hirdetés

Zsírégető torna kihívás combizomra

A combizom a test legnagyobb izomcsoportja, aminek az edzése több okból is fontos. Elsőként a megfelelő állóképesség miatt elengedhetetlen, hiszen az egész testet ezek az izmok tartják meg. Másrészt, és ez különösen nőket érintő probléma, hogy hamar petyhüdtté válik ez a terület, ha nincs rendszeresen edzve. A testben lévő felesleges zsírréteg itt raktározódik el a leghamarabb és a leglátványosabb módon, ami sokaknál komoly esztétikai kellemetlenséget okoz.

Az alább videóban egy nagyon szuper edzéstervet láthatsz, ami kíméletesen, ugyanakkor intenzíven megdolgoztatja a combizmokat. Összesen tizenöt különböző gyakorlatból áll, amiket harminc másodpercig kell csinálni, köztük tíz másodperces szünetekkel. Szánj rá húsz napot, ami alatt hetente kétszer végezd el ezt a tíz perces edzést. Mire a végére érsz, meglátszik majd az eredmény.

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés