Az 53 éves színésznővel reklámozza új melltartóját az Intimissimi, és ezzel a húzásával valószínűleg sok nőnél célba talál az olasz fehérneműmárka.

Az Intimissimi, pontosan húsz évvel azután, hogy a kultikus sorozat, a Szex és New York elindult, egy mindenki számára jól ismert arccal szeretné éltetni a nőies vonzerőt, ezért Sarah Jessica Parkert választotta az új, félkosaras, szivacsos melltartó bevezetéséhez, mely a Jessica nevet kapta.

Az olasz márka egy pozitív üzenetet szeretne eljuttatni a nőkhöz legújabb kampányával, és erre a legjobb ember Sarah Jessica Parker, aki intelligenciájának, karizmájának és nőiességének köszönheti sikerét, és sokakat inspirál megjelenésével és személyiségével.

Az Intimissimi a valódi nőiességet élteti, és minden alkalmat megragad arra, hogy emlékeztesse a nőket: az érzékiség, a csábítás nem csupán a külső megjelenésen múlik, hiszen belülről, mélyről fakad, és az önbizalomból, illetve abból a hitből ered, hogy a valódi szabadság választható.

A stílusikon színésznő rengetegszer bebizonyította már, hogy úgy is lehet valaki sikeres az életben, hogy hátat fordítana önmagának. Azok a nők, akik felismerik a bennük rejlő értékeket, szeretik önmagukat, és kötöttségek nélkül döntenek, ők ennek a kampánynak az igazi célközönsége.

 

“Nessuno mi può giudicare”, magyarul: a saját utamat járom – énekelte Caterina Caselli közel ötven évvel ezelőtt. Ez az üzenet inspirálta az Intimissimi új kampányát, ami plakátokon, magazinokban, televízióban és az interneten is felbukkan majd világszerte.

A kampányfotókon Sarah jessica Parker egy olyan öltözéket mutat be, mely nappal és éjszaka, az utcán és otthon egyaránt viselhető, teljesen egyszerű és kényelmes, mégis észbontóan dögös, így minden alkalmat különleges élménnyé varázsol. A pizsamaszerű öltözékek most újra divatosak, így azon sem kell meghökkenni, ha egy pizsamanadrágot magas sarkúval vagy egy selyem éjjeli inget farmerral kombinál az ember lánya. Az Intimissimi új értelmet ad ennek a trendnek.

  • Megosztás:
hirdetés