Az agyonretusált, karcsú nőket szerepeltető kampányok miatt, az alakformáló bugyik népszerűsége egy időben érezhetően visszaesett. Kim Kardashian azonban bebizonyítja, hogy nem a haslapító alsóneműkben, hanem a rossz megközelítésű reklámokban keresendő a hiba.

Igaz, alakformáló bugyit nemcsak molett alkatú nők viselnek, hiszen a kisebb puklik leszorítására, valamint a lötyögő bőr kisimítására is alkalmasak, de amikor egy efféle alsóneműt tökéletes testű, izmos hasú modelleken mutatnak be, az ember lánya joggal érzi úgy, hogy valami biztos nem stimmel a termékkel. Ahogy érthetetlen az is, miért kerül képbe egyáltalán a Photoshop, ha a reklám célja az lenne, hogy szemléltesse, hogyan korrigálja az alsónemű a test vonalát a valóságban.

Nem túl meggyőző, ha nem a speciális fehérneműk célcsoportját szólítja meg a kampány, és ezzel még Kim Kardashian is egyetért. SKIMS néven elindított shapewear márkájának kollekcióját óriási promotálás közepette dobta piacra, és jól lehet, a Kardashian név is megtette hatását, azért az etikus, önbizalom-növelő reklámnak éppúgy köszönhető, hogy a termékek szinte pillanatok alatt elfogytak a webáruházból.

Alakformáló bugyik a valóságban: Kim Kardashian nem ködösített

Kim Kardashian úgy tálalta az alakformáló fehérneműit, hogy a vásárló ne csak érezze, vagy sejtse, hanem pontosan tudja, hogy azt kapja, amit lát. A kampány olyan képeket és videókat sorakoztat fel, melyeken különféle testalkatú nők láthatóak, retusálás nélkül.

A nők zöme nem azért vesz haslapító, vagy fenékformáló bugyit, mert azt hiszi, varázsütésre csodát tesz, hiszen a legtöbben tudatában vannak annak, hogy egy ilyen fehérnemű főként korrigálásra alkalmas, azt viszont, ha nem silány termékről van szó, meglehetősen jól teszi.

Az alakformáló alsónemű keskenyíti a sziluettet, feszesebb testkontúrt eredményez, kisimítja a bőrt, és nem engedi, hogy itt-ott bevágjon a ruha.

A nagyobb zsírpárnákat nyilván nem tudja nyomtalanul eltüntetni, de mindenképp javít a testképen. Mindez jól látható Kim Kardashian őszinte reklámfotóin, melyeken természetesen a testvérei is szerepelnek, illetve ő maga is felbukkan néhány felvételen.

A SKIMS őrületesen startolt a kampány után, hiszen, alighogy felkerültek a termékek a webshop készletébe, máris túlterhelt lett a rendszer a sok kattintás következtében. Szinte percek alatt elkapkodták Kardashian fehérneműit, pedig nem egy átlag pénztárcához voltak belőve az árak.

A fazonok sokfélesége egyaránt csábító volt, a tálalásuk pedig kimondottan szimpatikus, hiszen a női test sokféleségére is rámutatott a reklámsorozat.

A videókban eltérő alkatú és életkorú nők beszélnek arról, hogyan viszonyulnak a saját testükhöz, illetve arról, hogy mit nyújt számukra az általuk viselt SKIMS-alsónemű.

Kiemelt kép: Getty Images.

  • Megosztás:
hirdetés