A 29 éves Jennifer Lawrence a retusőrök álma, hiszen bőrén és alakján szinte nincs mit tökéletesítgetni. A Dior legújabb kampányában mégis teljesen művivé és felismerhetetlenné farigcsálták a színésznőt.

hirdetés

Jennifer Lawrence 2012-ben kezdte meg együttműködését a Diorral, a divatház ekkor szabta rá a hűvös és elérhetetlen karaktert, amit azóta is töretlenül teljesít a márka reklámarcaként. Bár a való életben inkább nyitott és közvetlen a kisugárzása, a kampányok általában egy ideál és a fantázia találkozásáról szólnak, ezért a fotózások alkalmával kénytelen szerepbe bújni.

Az Oscar-díjas színésznőnek nyilván ez nem esik nehezére, de arra kíváncsiak lennénk, vajon mit szól az agyonretusált képekhez? Korábban többször hangoztatta interjúkban, hogy nem repes az örömtől, ha szétmanipulálják a fotóit, de a Dior túlgondolt utómunkálatait sohasem tette szóvá.

Kétszer is meg kell nézni a Dior képeit, hogy felismerjük, Jennifer Lawrence van rajtuk!

A francia divatház nem először jelentetett meg olyan kampányképeket a színésznőről, melyeken élettelen porcelánbabának tűnik. Nyilván, nem Jennifer Lawrence küllemével van gondjuk, csupán a művészi hatás kedvéért túlozzák el a retust.

 

Szándékos húzás az is, hogy a test és az arc kevésbé plasztikus, ezáltal olyan, mintha egy elegáns festményt szemlélne az ember. Maria Grazia Chuiri a new look klasszikus fazonjait idézi meg a 2020-as őszi kollekcióban, melyhez a formatervezett táskák és kalapok, a szolid ékszerek és a bőrkesztyűk éppúgy hozzátartoznak. Brigitte Niedermair fotóin múltidéző és modern stílusjegyek találkoznak egy letisztult, álomszerű idillben.

Kiemelt kép: Stephane Cardinale/Corbis/Getty Images.

Képgaléria képei: Brigitte Niedermair/Dior.

  • Megosztás:
hirdetés