Ha kampányról van szó, a H&M nem ismer lehetetlent. A megfizethető árkategóriát képviselő svéd márka mindig ismert arcokkal népszerűsíti kollekcióit. Az izgalmakat csak fokozza, hogy több téma köré fonódnak a reklámok. Idén tavasszal Palvin Barbara is feltűnt az urban stílusú kampányanyagban, míg a szofisztikált, környezetbarát Conscious gyűjteményt a francia színésznő, Vanessa Paradise népszerűsítette.
Beyoncé a nyár nagy durranása a cégnél, aki a fürdőruhák tervezési folyamatában és marketingjében egyaránt részt vett. A vadabb, rockos vonalhoz pedig Mick Jagger lányát kérte fel a márka, aki a hatvanas évek letisztult rock’n’roll stílusát idézte meg a képeken. Georgia May Jagger szerencsére nem a Rolling Stones frontemberére hasonlít, hanem szupermodell édesanyja, Jerry Hall szépségét örökölte, de azért a papa vagánysága és tüzes tekintete is felfedezhető benne.