Adott egy csillogó ruhába öltöztetett nő és egy áramvonalas autó. Az efféle reklámok alapsztoriját mindenki jól ismeri. Ám itt egészen más történik: nem a test, a humor kerül előtérbe.
Celeste Barber ausztrál humorista Instagram-sikeréről már írtunk. Ő az a nő, aki kíméletlenül kifigurázza a divatiparban és a kampányokban tapasztalható pózerkedést, de mindezt úgy teszi, hogy cseppet sem bántó, hanem inkább humoros.
Talán azért, mert minden paródiáját az önirónia mozgatta: valójában arra szeretett volna rámutatni, hogy ő, mint átlagos nő, mennyire távol áll attól a sugallt képtől, amit a divatipar teremtett meg azáltal, hogy különféle imázsokba tuszkolta bele modelljeit. Azt álmában sem gondolta volna, hogy ennyi nő fog azonosulni vele, és vicces fotóit üzenetértékűnek tekintik majd.
A Holden Equinox autóreklámját pont nőnapra szánták, és keresve sem találtak volna jobb modellt hozzá, mint amilyen Celeste Barber. Ő nem csupán az átlagos, hanem a valóságos nőt képviseli, akinek nincs szüksége pózokra és mázakra.
A rendező és Celeste közreműködésével egy olyan paródia születik, mely tükröt tart a divatos reklámok elé: biztos előttetek van, amikor egy dekoratív nő csodás ruhában hempereg az autó motorháztetőjén, és úgy simogatja a járművet, mintha feleségül akarna menni hozzá.
A humorista bemutatásában mindez picit másképp fest, de a mókázás mögött egy komoly üzenet is kirajzolódik: egy valódi nőnek nincs szüksége arra, hogy pózoljon, és kellesse magát, ahogy egy valóságos autónak sem kell a megerősítés az erényeit illetően, mert önmagáért beszél. Azért elsősorban mégiscsak vicces, ahogy a humorista modellként teszi-veszi, dobálja magát, és cseppet sem kecsesen fetreng az autón.