A L’oreal előszeretettel alkalmaz híres nőket, szépségnagyköveteket termékei reklámozására. Diane Keaton is közéjük tartozik, és természetesen ránctalanító krémet hirdetnek vele.

Kínos Photoshop-baki

A Golden Globe-on csúnya bakiba futott a cég. Ugyanis a 68 éves színésznő, Woody Allen egyik kedvence vette át a rendező helyett az életműdíjat. A francia cég pedig úgy gondolta, hogy soha jobb alkalom, ha ő úgyis színpadon van, adjuk be a reklámot vele. Ezt nem kellett volna, hiszen tisztán látszik, hogy Diane Keaton, aki valószínűleg elment kozmetikushoz a Golden Globe előtt, bizony sokkal ráncosabb, mint a reklámban.

A tévében a reklám természetesen jobb minőségben látszódott, és azonnal elindult a Twitteren és a Facebookon a kommentáradat, melyek többsége azt tárgyalja, hogy becsapás így hirdetni egy terméket, amikor nyilvánvaló, hogy a reklámban szereplő nő az utómunkának köszönhetően néz ki úgy, ahogy, a valóság pedig nincs ezzel a képpel köszönőviszonyban sem. A hirdetések, bár nem pont ennek a terméknek a reklámjai, újságokban is megjelentek.

A különbség, mondhatni, szembetűnő. Diane Keaton mindjárt hetvenéves, és remekül néz ki, a fogyasztókat pedig nem szép dolog olyasmivel csábítani, ami nem igaz.

  • Megosztás:
hirdetés