A 75 éves Diane Keaton ritkán szerepel divatkampányokban, ám úgy tűnik, néha még ő is kivételt tesz. A Gucci az egyik kedvenc márkája, és a divatház kreatív igazgatója mondhatni, a múzsájának tekinti a színésznőt. Ezek után nem meglepő, hogy részt vesz az olasz luxusmárka egyedülállóan új kampányában!

hirdetés

Az utóbbi időben a Gucci egyre különlegesebb kollekciókkal, reklámokkal rukkolt elő. A karácsonyi kampányukban a nyolcvanas-kilencvenes évek céges bulijait idézték meg, autentikus divatelemekkel megspékelve. A girlandokkal, léggömbökkel és retró fazonokkal megtűzdelt kampányban a diszkókorszak kedvelt stílusjegyei is felbukkantak, amelyek csak színesebbé tették az eklektikus kavalkádot.

Alessandro Michele idén nosztalgikus utazásra csábította közönségét, hiszen a Gucci új, Aria névre keresztelt kollekciójában a divatház meghatározó sikerkreációit vonultatta fel, bemutatva a luxusmárka legfontosabb állomásait. Ám úgy tűnik, még nem unta meg a retró stílussal vegyített divatkampányokat, és egy igazán különleges anyagot tartogatott az új szezonra.

Diane Keaton 75 évesen is valódi divatikon

Az olasz divatház sosem ragadt le a híres modelleknél, általában karakteres egyéniségekkel reklámozza kreációit. A Beloved névre keresztelt kampányban Diane Keaton is megjelenik, aki a Horsebit 1955 névre keresztelt retiküllel a kezében ad interjút James Cordennek. A 75 éves színésznő stílusához nagyszerűen passzolnak a Gucci darabjai, hiszen kedveli az androgün divatelemeket – sokszor láthatjuk blézerben, öltönymellényben vagy sikkes kalapban.

Az Annie Hall hatása még manapság is érződik a színésznő öltözködésén, így tökéletesen beleillett a hetvenes évek beszélgetős tévéműsorait felelevenítő miliőbe. Eddig elég ügyesen kerülte a modellszerepeket, pedig az alkata, a bája, és az egyedi divatérzéke is megvan ahhoz, hogy húzónév lehessen bármelyik márka számára. 65 éves volt, amikor életében először igent mondott egy divatcég felkérésére.

A Chico’s fotóin is a tőle megszokott svájcisapkában tűnt fel anno, korábban pedig csak a L’oreal kedvéért modellkedett. A Gucci retró stílusa úgy tűnik, közel áll hozzá, és mivel elég sok beszélgetős műsorban szerepelt már, rutinosan ment bele a játékba. Ez nem egy szerep volt számára, hiszen önmagát kellett adnia a fotók kedvéért.

Diane Keaton mellett Serena Williams, Siena Miller, Dakota Johnson, Awkwafina és Harry Styles is felbukkan a kampányban. A Gucci-múzsákkal igazán izgalmas divatanyag készült, hiszen megjelenésükkel egytől egyig azt hirdetik, a divat csupán eszköz az egyéni stílus kialakításához.

A fotók elragadják és időutazásra viszik az embert, aki hirtelen visszacsöppen a népszerű késő esti talkshow-k világába, amelyeknek valóságos kultuszuk van Amerikában. A híres vendégek mellett a retró retikülök is reflektorfénybe kerülnek, melyek vonzzák a tekintetet. A Beloved kampány a népszerű táskafazonokat sorakoztatja fel, amelyek már összeforrtak a Gucci nevével.

 

Kiemelt kép: Jason LaVeris / Getty Images. 

  • Megosztás:
hirdetés