Charlotte Rampling számára cseppet sem idegen a modellszakma, a Givenchy divatháztól pedig abszolút nem áll távol, hogy érdekes ikonikus személyekkel népszerűsítse kollekcióit.

hirdetés

A francia márka hűen továbbviszi a Hubert de Givenchy által lefektetett hagyományt, mármint, hogy reklámjaiban nemcsak modelleket szerepeltet, hanem olyan ismert, stílusos egyéniségeket, akikkel történetet lehet felépíteni a ruhák és kiegészítők köré.

Hubert de Givenchy kedvenc múzsája Audrey Hepburn volt, aki a filmjeiben, a díjátadó ünnepségeken, és a magánéletében is gyakran viselte a divatház kreációit. Tulajdonképpen az első színésznők között volt, akik lefektették egy divatnagykövet szerepkörének alapjait. A Givenchy később sem ragaszkodott túlzottan a profi modellekhez: kampányaiban Julia Roberts, Isabelle Huppert, Donatella Versace, Ariana Grande, Rooney Mara, és Liv Tyler is feltűnt már, és még folytathatnánk a sort.

Charlotte Rampling és Marc Jacobs a Givenchy két új csillaga

Az angol színésznő február 5-én töltötte be 74. életévét, de méltóságteljes megjelenése még mindig ámulatba ejtő. Rampling modellként kezdte pályafutását alig 17 évesen, majd ’65-ben A csábítás trükkje című drámában mutatta meg színészi tehetségét. A hetvenes években már az angol és francia filmművészet egyik meghatározó alakja volt, amikor a Kedvesem, isten veled című alkotással belopta magát az amerikai közönség szívébe.

A Párizsban élő színésznő a mai napig aktívan vállal szerepeket, idén a Dűne című filmben láthatjuk majd. A forgatások fáradtsága után még egy kis etapra is szakított időt, hogy nagyot alakítson a Givenchy reklámfilmjében, melyben a New York-i divattervező, Marc Jacobs mellett tűnik fel.

 

A Craig McDean által készített kampányfotók a színésznő erős karakterét domborítják ki: a kontrasztos fekete-fehér fotók hangsúlyozzák a Charlotte Rampling személyiségében keveredő szelídséget és keménységet. A Givenchy tavaszi-nyári kollekciója az önbizalomra fekteti a hangsúlyt, melynek bemutatására a két legalkalmasabb embert találták meg.

A színésznő és a tervező nagyszerű párost alkot, stílusukban is abszolút kiegészítik egymást. A rejtély, az elegancia és a kifinomultság az idei kampány három fontos kulcsszava, melyben a nőies és férfias elegancia egy kissé összemosódik. Charlotte Rampling egyébként nem a plasztikának, és nem is a túlzásba vitt szépségápolási fortélyainak köszönheti jó megjelenését. Persze, ad magára, de nem a külső az elsődleges számára. Így még inkább ámulunk azon, hogy túl a hetvenen ilyen remek formában van!

Kiemelt képek: Manuel Romano/NurPhoto, Andreas Rentz/Getty Images.

Képgaléria képei: Craig McDean/Givenchy.

  • Megosztás:
hirdetés