Ashley Graham már megint a divatipar határait feszegeti. Népszerűségével lavinát indított el: dundi modell eddig még nem volt szépségkampány főszereplője.

A kifutókon és divatfotókon egyre gyakrabban jelennek meg kerekded idomú modellek, ám a szépségiparban eddig csupán mellékszereplőként tűntek fel. Egyetlen kozmetikai márka sem építette még kampányát pluszos méretű modellre, pedig sokan vélekednek úgy, hogy egy ilyen húzással az átlagos nőket is sikerülne megszólítaniuk.

A szépségreklámok terén szintén fordulóponthoz érkezett a divat: a nők többsége már nem tud megbízni az olyan termékekben, melyeket agyonretusált, megszerkesztett, tökéletes szépségű nőkkel hirdetnek. A Revlon most szakított ezzel a bevett szokással, és olyan modellekkel reklámozza kozmetikai újdonságait, akik a szépség sokféleségére világítanak rá.

Az is igaz, hogy Ashley Graham egyfajta kompromisszumnak számít az átlagos nők eléréséért vívott küzdelemben: bár általában 42-es a mérete, mint a legtöbb amerikai nőnek, a teste nagyon rendben van.

Arányos homokóra alakja irigylésre méltó, ráadásul magas a termete, és csodás az arccsontozata. Ám a Revlon már így is egy olyan határt lépett át a mindennapi nők felé közeledve, melyet eddig szinte egyetlen kozmetikai cég sem mert meglépni. 

Ashley Graham sírt örömében, amikor megtudta, hogy leszerződteti a Revlon, és nemcsak szerepe lesz a kampányban, hanem a márka nagykövete és arca lehet. Eddig mindenki csak a plus size modellek testére koncentrált, pedig, ahogy Ashley mondja: „a rúzs mérettől független.”

 Nem csupán a híres plus size modell a Revlon kizárólagos nagykövete: a szépségmárka 2018-as kampányát további nagy nevek színesítik.

Adwoa Aboah, Imaan Hammam, Raquel Zimmerman, Achok Majak és Rina Fukushi a szépség számtalan arcát képviselik, illetve annak sokszínűségére mutatnak rá a reklámban.

Nemrég Gal Gadot is csatlakozott az igazán szerethető csapathoz.

  • Megosztás:
hirdetés