A sztárok esetében mindenki csak a sportos és a hibátlan alakot látja, a mögötte rejlő munkáról viszont kevesebb szó esik.

hirdetés

Mivel a hírességeknek – színészeknek, modelleknek – a fő bevételi forrásuk a külsejük, nekik keményebben kell dolgozniuk azért, hogy formában maradjanak, mint egy átlagembernek, ugyanakkor a lehetőségeik is gazdagabbak ilyen téren. Kristina Rodulfo, az Elle.com újságírója kíváncsi volt, mennyiben különbözik egy sztár edzésterve egy átlagemberétől.

Beiratkozott hát Ngo Okafor személyi edzőhöz, aki többek közt Brooke Shields, Helena Christensen és Naomi Campbell testét is segít karbantartani, és két héten át olyan edzésterv és diéta szerint élt, amit az ismert emberek is alkalmaznak. 14 napon át minden egyes nap keményen kondizott Ngo Okafor felügyelete mellett, naponta négyszer étkezett, és betartotta a fehérjében és rostokban gazdag, szénhidrátszegény étrendet. Minden alkalommal reggel 7:30-kor kezdett egy tíz perces kardió edzéssel, és ezt követték az erősítő gyakorlatok: lábnapon kitörés, plank, guggolás és biciklizés, a többi napon pedig súlyzós kargyakorlatok, fekvőtámasz, futópad és további kardió edzés.

Reggelire általában egy csésze zabkását evett, ebédre sovány húst zöldségkörettel – főleg brokkolival és zöldbabban -, uzsonnára egy maréknyi olajos magvat, például mandulát, vacsorára pedig szintén sovány húst és zöldséget. Két hét alatt majdnem három kilót fogyott, a derekából két centit, a hasából hármat, a csípőjéből pedig másfelet veszített, és a teste szemmel láthatóan elkezdett átformálódni. A fenti fotópárokon a bal oldali képek az első nap készültek róla, a jobb oldaliak pedig az utolsó edzés után, a 14. napon. Más és más napokon edzette a felsőtestét és a lábát. Mindent összevetve úgy gondolja, hogy megérte a kísérlet, de nem titkolja, hogy nagyon nehéz volt, és átlagos életvitel mellett hosszútávon valószínűleg tarthatatlan lenne ez a módszer.

Kiemelt kép: instagram.com/kristinarodulfo.

  • Megosztás:
hirdetés