Rihanna igazi jelenség a zeneiparban, de már néhány éve kitűnt, hogy nemcsak a popszakmában képes izgalmas és elképesztő dolgokat alkotni.

2017-ben alapította meg saját kozmetikai márkáját Fenty Beauty néven, ami hihetetlenül sikeres lett szerte a világon. A márka célja, hogy minden bőrtípus megtalálja a számára megfelelő kozmetikumokat, így, ha valaki online akar rendelni a webshopból például alapozót, rögtön egy rövid teszt kitöltése segíti a választásban.

A Fenty Beauty után Riri nemes egyszerűséggel beszivárgott a szépség- és divatiparba, amit a Diorral közös napszemüveg és a Pumával közösen tervezett ruhakollekciójával indított el. Azóta pedig nincs megállás, nemrégiben debütálta saját ruhamárkáját Fenty Clothing néven.

 

A márka stílusigazgatója Jehleel Weaver, akivel Rihanna közösen fektette le az alapokat. Nagyon sok energiát fordítottak, ahogy az énekesnő fogalmazott, a márka DNS-ének megtalálására. Végül ez a múzsa és esszencia nem más lett, mint maga Rihanna, aki a tervezésnél azt tartotta szem előtt, hogy a ruhák minden testalkaton jól nézzenek ki. Ehhez saját magát vette alapul, hiszen nyíltan vallotta, hogy a teltkarcsú idomokkal rendelkezők táborát erősíti. Ezt már a Savage X Fenty nevű fehérnemű-kollekciója is tükrözte, ami a nagyobb méretekkel megáldott nőknek is kedvezett.

Számára fontos, hogy a divat játékos, a ruhák pedig jól kombinálhatók legyenek, hiszen, ahogy fogalmazott, az emberek hamar unatkozni kezdenek. Szereti a merészséget, a bohém párosításokat, és az is lényeges, hogy a napi szett tükrözze viselője hangulatát.

Rihanna szerint nincsen Fenty-nő, a kollekciója nem egyetlen nőtípust céloz meg. Olyan darabok ezek, amiket ő alkot, úgy, ahogy neki tetszik, és, ahogy ő szereti viselni. Ez a márka DNS-e, és a cél nem kisebb, mint ezt megosztani és közvetíteni mindenki felé.

Kiemelt kép: Getty Images/Aurelien Meunier.

  • Megosztás:
hirdetés