Új, nemzetközi kampánnyal készül Molnár Nini, hiszen saját tervezésű táskái már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Sohóban is elérhetőek lettek. A fotókat a Nini Molnar márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta.

hirdetés

Molnár Nini modellként csöppent a divat világába, utazásai során azonban rengeteg élményt, tapasztalatot és ihlető energiát szívott magába, melyek újabb és újabb táskaötletekhez adtak számára sugallatot és ösztönzést.

A mongóliai bárányszőrből készült Pombag volt a szárnyát bontogató tervező első darabja, mely szuper gyorsasággal vált népszerűvé. Tavaly az év kiegészítő dizájnerévé választották Molnár Ninit a Glamour Women Of The Year gálán, és Budapesten showroom üzlete nyílt. Idei kampányát már a New York-i vásárlóinak is készíti, és folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

A Nini Molnar termékeknek és a márka arculatának a fő inspirációs forrása a retró érzésvilág, egyfajta vintage cool irányvonal, melyben a hatvanas-hetvenes, valamint a nyolcvanas-kilencvenes évek hangulata keveredik. Az új kampány esetében szintén a vintage divathoz nyúlt vissza Pálmai Angie, a fotózás művészeti vezetője. Elmondása szerint ez az a stílus, amiben a leginkább azonosulni tudott azzal, amit a márka képvisel: magabiztos, pozitív és szexi attitűd, amiben tükröződik az egészséges és energikus életmód.

A modellek vegyes nemzetiségével pedig a női összetartás és egymás támogatásának fontosságáról üzen a közönségnek a kampány. A tervezővel közösen tökéletes egységet alkotott a három gyönyörű nő.

Fotó: Kecskés Márton.
Modellek: Rea Milla, Viktória Liu.
Művészeti vezető: Pálmai Angie.
Smink: Nógrádi Barbara.
Haj: Travis.

  • Megosztás:
hirdetés