Nem gondoltuk volna, hogy egyszer az a nap is eljön, amikor már nemcsak kajáért állunk majd sorba a legismertebb gyorsétteremben, de akár még a ruhatárunkat is feltölthetjük a márka segítségével. A McDonald’s decemberben debütált egy karácsonyi kollekcióval, amiben pulóverek, sapkák, karácsonyi gömbök és telefontartók vették magukra a cég logóját.

A McDonald’s már nemcsak hamburgereket gyárt

A kollekció igen sikeresnek bizonyult, amit az a tény is felerősít, hogy nem kell mélyen a zsebedbe nyúlni, hogy megvegyél valamit. Többek között pólót, pulóvert, zoknit, táskát, hajpántot és esernyőt is vásárolhatsz a kollekció saját honlapján, amit ide kattintva érhetsz el. Az árak nagyjából 3000 forinttól kezdődnek és maximum 20 000 forintot költhetsz el egy kapucnis pulcsiért.

Nemcsak a cég ikonikus logója és színei köszönnek vissza a termékeken, de a szezámos hamburgerbucik és a sültburgonya maradványait is felfedezheted rajtuk. A cég a jövőben tovább szeretné bővíteni a kínálatot, amit már nagyon kíváncsian várunk.

A cég logójából divatot csinálni nem saját találmány, már Jeremy Scott, a Moschino 2014-es őszi-téli kollekciójában is szentelt néhány szettet a McDonald’s-nak, de a Vetements 2020-as tavaszi kollekciójának is az egyik párizsi gyorsétterem adott otthont. Úgy tűnik a hamburgerek és sültburgonyák varázsa sokakat meggyőz.

Képek: Getty Images/Bloomberg, Catwalking, Kristy Sparow. 

  • Megosztás:
hirdetés