Tízéves évfordulója alkalmából meglepő kampánnyal rukkolt elő Victoria Beckham márkája.
Immár tíz éve annak, hogy énekesnőből üzletasszonnyá és divattervezővé avanzsált Victoria Beckham. Letisztultan nőies, sikkes stílusával időtálló divatot teremtett az egykori Spice Girls-tag. Divatcége fennállása óta túlélt egy-két hepehupát, de tíz év elteltével még töretlenül fennáll, és egyre sikeresebb.
Beckhamnének tehát van oka az ünneplésre, aminek furcsa, kissé vicces módját választotta. Évfordulójának apropójából a márka új kampánnyal állt elő, mely Victoria Beckham humoráról tanúskodik. A divatdíva már a Vogue nemrég megjelent, őt ünneplő kisfilmjében is bizonyította, hogy, bár keveset mosolyog, nincs ellenére a tréfa, és új reklámját is ebben a szellemben készítette el.
Nem ismerünk olyan cégtulajdonost, aki a saját reklámtáskájába bújna bele néhány jó fotó kedvéért, az egykori énekesnő azonban ezt is megtette. Igaz, nem saját kútfőből táplálkozott, amikor feldobta a táskás ötletet, hiszen Marc Jacobs 2008-as kampányában már elsütötte ezt a poént, méghozzá a Spice Girls tagjaival.
Bár Victoria Beckham mostanában elég gyakran nosztalgiázgat az egykori lánybandáról, a Spice Girls tagjai nem szerepelnek újdonsült kampányában.