Shakira, a latin pop koronázatlan királynője bejelentette, hogy megalkotta saját hajápolási márkáját, ami az Isima nevet kapta. Ez spanyolul annyit jelent: nagyon jó.

hirdetés

Shakira saját hajápolási márkája tükörfordításban annyit tesz, hogy „nagyon jó”. Bár a fantázianév nem igazán lett túlgondolva, bizonyára annál inkább tükrözi a márka filozófiáját: mélyreható gondoskodás és látványos eredmény. Az énekesnő célja az, hogy valódi hajápolási megoldást kínáljon azoknak, akiknek hajtípusa – akárcsak az övé – összetett igényekkel rendelkezik.

A gyönyörű loknik kulcsa: Shakira hajápolási márkája júniusban debütál

Az énekesnő egy Instagram-videóban elemezte frizurakorszakait és arról is mesélt, hogy mennyit küszködött a sérült, komplex igényű tincsek ápolásának nehézségeivel. Ez a bajlódás és végtelennek tűnő megoldáskeresés inspirálta őt arra, hogy kezébe vegye az irányítást, avagy önálló hajápolási márkát alapítson, természetesen hozzáértő szakemberek segítségével.

Az Isima termékcsalád nyolc innovatív termékből áll, amelyeket négy éven át fejlesztettek a legmodernebb hajápolási tudomány szakértelmének segítségével. A márka zászlóshajója a Curls Don’t Lie göndörítő krém, ami humorosan az énekesnő ikonikus Hips Don’t Lie című dala után kaphatta nevét. Ez a krém puha, rugalmas hullámokat eredményez, anélkül, hogy túl strukturálttá vagy merevvé tenné a hajkoronát.

Az újonnan berobbanó termékcsaládban megtalálható lesz még a Súperbomba nevű intenzív hajpakolás és a tápláló Delicia olaj is, amelyek célzottan segítik a hajszálak belső regenerálódását és a fejbőr egészségéhez ugyancsak hatékonyan hozzájárulnak.

Az Isima újdonsága a TriModal Method technológia. A metódus lényege az, hogy egyetlen formulában kombinálja a fejbőrápolást, a haj belső szerkezetének megerősítését, valamint a külső védőréteg ápolását. Mindezt klinikailag tesztelt, vegán, állatkísérlet-mentes és színtartó összetevőkkel megalkotva.

Az Isima június 16-án debütál online, fizikailag tapintható formájában, vagyis üzletekbe kihelyezve pedig az amerikai és latin-amerikai piacokon fog elsőként megjelenni. Shakira előszeretettel használja saját termékeit, gyönyörű tincseit elnézve pedig nem igen van szükség ennél meggyőzőbb reklámra.

Kiemelt kép: Kevin Mazur/Getty Images for Live Nation.

  • Megosztás:
hirdetés