A színésznő kislányos arcvonásait nem érdemes túlzottan megbabrálni a Photoshoppal, mert, ha egy picit is megszalad a retus, nagyon könnyű tinédzser fruskát faragni belőle.
Jennifer Lawrence 2012 óta a Dior nagykövete, és olyannyira megszerette a divatház, hogy a szerződés lejártával sem engedte el. Újdonsült kampányait megint a 27 éves szőkeségre alapozta, és nagyon jól tette, mert Jennifer hihetetlenül népszerű. A francia márka tavaszi kollekcióját a Dior magazinban reklámozza a színésznő, akinek nagyon jól áll a kamaszos lazaság, a vintage hangulat, és a múltidéző, franciás glamúr stílus.
Lehet, hogy nem volt szándékos, de kissé túltolták az utómunkálatokat a képeken, így Jennifer Lawrence tíz évvel fiatalabbnak néz ki, mintha kiskorú lenne. Mivel ő olyan típus, akinek egyébként is kislányosak az arcvonásai, és erre még a porcelánbőre is rátesz egy lapáttal, nem értjük, miért volt szükség egyáltalán retusálásra. Az anyajegyeit helyenként így is meghagyták, tehát nem az volt a cél, hogy teljesen eltüntessék a rá jellemző vonásokat.