Nem hinnénk, hogy ezek a képek kivételesen retusálatlanok lennének, de kétségkívül javulás tapasztalható a fehérneműmárkánál: Photoshop-baki nélkül készült el az új kampány.

A Victoria’s Secret nemcsak a szép fehérneműivel és igényes sportruháival került a középpontba hosszú éveken keresztül: sokáig úgy tűnt, nem tudnak lehozni egy katalógusfotót vagy kampánysorozatot szemet szúró Photoshop-bakik nélkül. Persze tudjuk, hibát csak az ejt, aki csinál is valamit, és a cég aztán tényleg nem sajnálta a képektől a Photoshopot.

A legtöbb beszédtémát azzal szolgáltatta a fehérneműmárka, hogy nagyon szőrszálhasogatón vizslatta a modelljeit, és a reklámjaiban a tökéletlenség legapróbb látszatát sem engedte meg nekik.

Bár a Victoria’s Secret angyalai arról híresek szerte a világon, hogy kisportolt alakjuk van, és válogatottan gyönyörűek, a cég sokszor még azt is rossz néven vette tőlük, ha egy fotón redőzött a hónaljuk vagy a hasuk a kitekert pózoknál. Ilyenkor minden esetben bevetették a Photoshop lehetőségeit, és gyakran becsúszott egy-egy ordas hiba, ami sokaknál kiverte a biztosítékot. 

Ám úgy tűnik, a Victoria’s Secret is kezdi érezni, hogy változik a világ, és a fotózási trendek egyre inkább a fogyasztók igényeit követik. A tökéletesség látszata már a múlté: most egyre népszerűbb a szeplőkkel, anyajegyekkel tarkított bőr, és egyre több reklámban jelennek meg retusálatlan modellek. Nem véletlen ez a változás a divatiparban, és úgy tűnik, a Victoria’s Secret is megpróbálja követni az új igényeket, ám azért a régi elveit sem adta fel.

Az új reklámképek retusálva vannak, ám a fehérneműcég újabban elnézőbb az angyalaival, még azt is megtűri, hogy a bőrük itt-ott redőzik, ami nem azért van, mert nem elég feszesek, hanem, mert hús-vér nők, és nem műanyag babák. A bőr bizonyos mozdulatoknál meghajlik, és ezt most az új sportruházati kampányban is láthatjuk.

  • Megosztás:
hirdetés