A női lét metamorfózisát jelenítik meg szimbolikusan ezek a dizájnosan letisztult táskák, a magyar márka fontos üzenetet fogalmazott meg kollekciójával. Az AGNESKOVACS legújabb kampánya egy finom, mégis erőteljes figyelemfelhívás, amely a női lét egy sokszor elhallgatott állapotára világít rá.

hirdetés

Az idő múlásával minden változik, átalakul, miért gondolnánk azt, hogy a nőiességnek, a belső és külső szépségnek, a kisugárzásnak és a lélekmozgató erőnek csupán egyetlen, állandó arca van? A folyó idővel öblössé mossa a medrét erejével, a porszemeket felkapja a szél, és ahogy megtapadnak a sziklákon, akár pár centit is képesek hozzátenni a hegy csúcsához hosszú évtizedek során. Minden változásban van, a női lét során ugyancsak megfigyelhető egy finom metamorfózis.

 

Fotó: Oleg Borisuk.

 

A Clarté kollekció arra az időszakra világít rá, amikor egy nő a negyvenes, ötvenes éveibe lépve gyakran „láthatatlanná” válik a fiatalságot bálványozó társadalom szemében. Ilyenkor sokan közülük úgy érzik, eltűnnek a reflektorfényből – akár a magánéletükben, akár a szakmai pályájukon. Pedig ez az időszak nem a háttérbe húzódásé kellene, hogy legyen, hanem a másodvirágzásé.

Kifinomult, sikkes táskák fogalmazzák meg a magyar márka üzenetét, amely annyit tesz: „Itt vagyunk. Láthatók vagyunk.” Az AGNESKOVACS legújabb darabjai a belső átalakulást ünneplik, hiszen az idő sodrásában nem csupán telik-múlik az élet, hanem folyamatosan formálódik, kiteljesedik, kerekedik.

Kifinomult és elegáns táskák: a magyar márka jelentéssel bíró formavilágot hozott létre

Nem véletlenül a Clarté nevet kapta az új kollekció. A francia szó magyar jelentése: tisztánlátás, világosság. A magyar márka elegáns és kifinomult, időtlen dizájnt alkotott, amely azt a nőt vizionálja, aki érti magát, és nem kér bocsánatot azért, hogy jelen van. Ez a kollekció mottója, amit tökéletes határozottsággal közvetítenek az AGNESKOVACS letisztultan sikkes kiegészítői.

Kovács Patrícia és Péterfy Bori az AGNESKOVACS új kampányában. Fotók: Oleg Borisuk.

 

– Számunkra alapvetés, hogy a nők kezében legyen az életük irányítása – kortól függetlenül. Ők döntsék el, milyen utat járnak be, és ne a társadalmi elvárások diktálják ezt – mondja dr. Dura Mónika, a márka menedzsere. Majd hozzáteszi:
– Negyvenen túl is előtérbe helyezhetjük a szakmai ambíciókat, a családi életet, vagy akár új célokat kereshetnünk. Mi hiszünk abban, hogy ez az időszak nem a visszahúzódásé, hanem az új lehetőségeké – amikor egy nő igazán kibontakozhat.

Mit jelenthet ez az időszak egy nő életében? Erre három ismert és elismert előadóművész, Péterfy Bori, Kovács Patrícia és Gryllus Dorka – a Clarté kollekció arcai – válaszolnak személyes történeteiken keresztül.

– Olyan nő lettem, amilyen mindig szerettem volna lenni. Nem vesztegettem az időmet. Próbáltam mindig minden pillanatot megélni, kiaknázni és a legtöbbet kihozni magamból. Ha arra gondolok, hogy mi mindent csináltam már – mennyi szerep, mennyi koncert, mennyi euforikus pillanat –, és mennyi mindent túléltem, kibírtam, hogy aztán még jobban megerősödve menjek tovább, szóval, ha visszagondolok arra, hogy ez mind én voltam, az annyi energiát ad, hogy még jó sokáig elég lesz a szárnyaláshoz – vallja Péterfy Bori.

A kollekció dizájnos táskái három színben elérhetők. Fotók: Oleg Borisuk.

 

– Nem az számít, hány év van mögöttem, hanem, hogy mikor kezdtem el igazán élni. Negyven fölött. Addig az életemet mások elvárásai szerint éltem – megfelelni, bizonyítani, igazodni kellett. Most már én döntök a saját életemről, és tudom, hogy mennyit érek. Felszabadultam – teszi hozzá Kovács Patrícia.

A női lét formálódását jelenítik meg különleges dizájnkialakításukkal ezek a sikkes táskák, a magyar márka időtlen eleganciával, kifinomult részletekkel ünnepli a belső átalakulást. A felfelé csavarodó tölcsérívek az érlelődő nőiesség vizuális szimbólumai, amelyek egy organikus, befelé forduló, majd újra kiteljesedő életszakaszt idéznek meg.

Gryllus Dorka egy kisebb válltáskát tart a kezében a második képen, amely praktikus és egyben stílusos darab. Fotók: Oleg Borisuk.

 

– Nem érdekel a korom, soha nem is érdekelt. Gyönyörű dolognak tartom az öregedést. Csodálattal tudok nézni egy idős embert az utcán, mennyi megélt pillanat, mennyi tudás, mennyi bölcsesség! Jó látni, ahogy a divatipar is újra felfedezi ezt a szépséget. Nagyon örülök, hogy részese lehettem ennek a csodálatos kampánynak, amely a fantasztikus táskák mellett egy ennyire fontos, mindannyiunkat érintő ügyre is felhívja a figyelmet – nyilatkozik Gryllus Dorka.

A Clarté kollekció darabjai nemcsak szépek, hanem funkcionálisak is: a tölcsérszerű formák rögzítik és elindítják a pántokat, játékos aszimmetriát csempészve a formába. A szűknek tűnő, mégis tágas táskatest egyszerre tartást és mozgásteret ad, ezáltal a stílus és praktikum kiegyensúlyozottan találkozik.

A táskák az időtálló sokoldalúság jegyében idén új funkciókkal gazdagodtak: a ki- és becsatolható zsebek külön is használhatók, a legnagyobb tote modellhez pedig elegáns, kivehető laptoptok is tartozik. Az állítható pántoknak köszönhetően minden darab testre szabható – vállon, keresztben vagy akár kézitáskaként is viselhető.

– Számomra a nőiesség lényege az időben rejlik – abban, ahogyan a tapasztalatok kikristályosítják, kik is vagyunk valójában – fogalmaz a tervező, Kovács Ágnes. – A valódi elegancia az idő lenyomata.

Az új kollekcióban a magyar márka jól ismert kiegészítői is visszatérnek – a letisztult övek és karkötők mellett most egy új, különleges darabbal is bővült a kínálat: egy bőrből és fémből készült hajdísszel, amely egyszerre erőteljes és nőies.

Az AGNESKOVACS Clarté kollekciója a szabadságról tanúskodik – a női létezés szépségéről, rétegzettségéről és idővel érlelődő mélységéről.

Kiemelt kép és cikkfotók: Oleg Borisuk/AGNESKOVACS kampányfotók.

Styling: Kiss Márk.
Smink: Nana in Shanghai.
Haj: Kristóf Imola.

  • Megosztás:
hirdetés