A luxusékszerek világa mindig is a kivételes szépség és az egyedi karakter ünnepléséről szólt.

hirdetés

Amikor egy világhírű ékszerház hírességet választ márkanagykövetnek, az minden alkalommal többről szól, mint egy hangzatos névvel való összekapcsolódásról vagy egy ügyes üzleti fogásról. A nagy márkák szellemisége és a kiválasztott ikon karaktere soha, de soha nem elkülöníthető. Ezek a híres nők nem véletlenül lettek az adott ékszerházak arcai. Egyéniségük és a márkák által képviselt üzenet között igencsak mély párhuzamokat fedezhetünk fel.

Ikonikus híres nők, akik méltán a legnagyobb ékszerházak arcai

Anne Hathaway a Bulgari egyik legreprezentatívabb arca. Klasszikus szépsége, intellektusa és eleganciája makulátlanul tükrözi az olasz márka imázsát, amely a női erőt és érzékiséget ötvözi időtlen, mégis modern formavilágban.

A Chopard a modern luxus és a fenntarthatóság zászlóvivője. Bella Hadid, a divatvilág egyik legmerészebb és legkeresettebb arca, fiatalos energiájával és időnként a vintage irányvonalakkal is kacérkodó stílusával kiválóan képviseli a márka sokszínűségét.

Dua Lipa minden kétséget kizáróan igazi telitalálat a Tiffany & Co. nagyköveteként. A pimaszul tehetséges és hihetetlenül karakteres énekesnő minden porcikájával megtestesíti a New York-i ékszerház urbánus, úttörő és modern szellemiségét. Ahogy a világhírű ékszerházról, úgy Dua Lipáról is elmondható, hogy nem követi, sokkal inkább alakítja a trendeket.

A francia arisztokrácia örökségét őrző Cartier legtesthezállóbb nagykövete nem is lehetne más, mint Lily Collins. A színésznő Audrey Hepburnt idéző bája, kifinomult megjelenése és időtlen eleganciát sugárzó stílusa hibátlanul illeszkedik a Cartier által megálmodott formavilághoz.

A Swarovski újragondolt kristályvilágának elképzelni sem lehetne tökéletesebb arcot a kislányos bájt és karakteres nőiességet egyszerre megtestesítő Ariana Grande-nál. A popikon játékos, mégis rendkívüli tudatossággal felépített arculata tökéletes tükre annak az újító és korlátokat döntögető imázsnak, amelyet a Swarovski képvisel.

Ezek az együttműködések jóval túlmutatnak a felszínes üzleti érdekeken. Minden egyes márka és márkanagykövet kapcsolatában ott rejlik a közös értékrend, a hasonló karakter és az egyező világnézet.

Kiemelt kép: Elisabetta Villa/Getty Images for Bulgari.

  • Megosztás:
hirdetés