A 36 éves énekesnő a Kenzo márkát népszerűsíti idén. Ami a testét illeti, a régi formáját hozza, de az arca egészen megváltozott. Gyanítjuk, hogy nemcsak a retusnak köszönheti új vonásait.

Britney Spears ismét kirobbanóan jó formában van, korábbi, önpusztító életmódja pedig már csak rossz emlék számára. Az Instagram-posztjai alapján legalábbis egy egészséges nő mindennapjai körvonalazódnak előttünk, aki sokat edz, sportol, kirándul, és végre elégedett önmagával. Az énekesnő már a nyári koncertjeire készül, de még egy kis modellkedés is belefért számára: a Kenzo tavaszi-nyári kampányában tűnik fel idén, mint a márka új arca.

Britney büszkén mutogatja kisportolt alakját a képeken, ám a szemfülesek számára nemcsak ez a változás lehet szembetűnő. Az arca valahogy nem a régi, és ez nem az idő számlájára írható. Valószínűleg nem egy plasztikai beavatkozásnak köszönhető, hogy szinte csak a frizurájáról és a szeméről lehet felismerni, de az is igaz, hogy a Photoshopot sem sajnálták a kampányfotóktól.

 

  • Megosztás:
hirdetés